معاون سیاسی وزیر کشور:

مردم به تشکل‌های سیاسی غیرقانونی روی خوش نشان نمی‌دهند

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۴:۲۴
کد خبر: ۴۵۲۵۹۲
مردم به تشکل‌های سیاسی غیرقانونی روی خوش نشان نمی‌دهند
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تلاش تشکل های سیاسی برای پیشرفت کشور است اما اگر از همین ابتدا بخواهند با بی‌قانونی فعالیت کنند، مردم به آنها روی خوش نشان نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدحسین مقیمی در حاشیه مراسم افتتاح خانه احزاب خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت حدود ۲۰۰ حزب، گروه و تشکل سیاسی در کشور اظهار کرد: این گروه های سیاسی درحین انجام خدمت مشکلاتی را هم دارند که این مشکلات تا امروز توسط دولت و وزارت کشورپیگیری می شد اما از امروز که خانه احزاب استان فعال شده آرام آرام این فعالیت ها به خود خانه احزاب منتقل می شود.

مقیمی بیان کرد: خود احزاب و مجموعه مدیران استانداری علاقه‌مند به تشکیل این خانه بودند و احزاب منسجم تر و فعال تر می‌توانند فعالیت های سیاسی خود را پیش ببرند. رقابت های سالم انجام دهند و مردم سالاری دینی به شکل صحیح در جامعه اجرا شود.

قائم مقام و معاون وزیر کشور در امور سیاسی بیان کرد: نهایتا این تشکل های سیاسی می خواهند برای پیشرفت کشور کار کنند و اگر از همین ابتدا بخواهند با بی قانونی فعالیت کنند، مردم به آنها روی خوش نشان نخواهند داد.

مقیمی تأکید کرد: مردم ما طالب این هستند که تمام فعالیت ها در چارچوب قانون انجام شود و ما هم اکنون مشکل قانونی برای فعالان سیاسی نداریم، پس دلیلی ندارد افراد بدون طی فرآیند قانونی بخواهند فعالیت سیاسی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما این است که گروه ها و تشکل های سیاسی مجوز بگیرند و در چارچوب قانون حرکت کنند.پس ممکن است در انجام فعالیت آنها اشکالاتی پیش بیاید و اگر تشکل قانونی باشد، حل این مشکلات بهتر خواهد بود و من گمان نمی کنم کسی بخواهد در کشور کار سیاسی صحیح و اصولی اما به دور از قانون انجام دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز