مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت:

افزایش اعتماد هنرمندان به دولت منجر به خلق آثار ارزشمند و فاخری شده است

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۶:۵۴:۴۳
کد خبر: ۴۵۳۲۵۱
برزین ضرغامی، با اشاره به توفیقات چشمگیر دولت یازدهم در عرصه فرهنگ و هنر گفت: افزایش چشمگیر و قابل توجه اعتماد هنرمندان به دولت در سه سال اخیر منجر به خلق آثار ارزشمند و فاخری در رشته های مختلف هنری شده است.

به گزارش خبر گزاری زسبرنا در استان تهران؛ برزین ضرغامی افزود: درحقیقت افزایش میزان اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر به دولت از جمله دستاوردهای مهم و قابل توجه دولت یازدهم در عرصه فرهنگ و هنر است.

وی اظهار کرد: به طور قطع تحقق این مهم و ایجاد ارتباط منطقی و دوسویه میان انجمن ها و مجامع فرهنگی با دولت زمینه مناسب برای خلق و تولید آثار ارزشمند و فاخر هنری در کشور را فراهم کرده است.

ضرغامی با اشاره به اینکه موفقیت های دولت یازدهم در عرصه فرهنگ و هنر بسیار چشمگیر و قابل توجه است تصریح کرد: افزایش میزان اقبال عمومی برای استفاده از آثار تولیدی هنرمندان در بخش سینما، کتاب، موسیقی و ... از جمله نتایج ملموس و عینی نزدیکی جامعه فرهنگی و هنری کشور با دولت است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تاکید کرد: فراهم شدن بستر مناسب برای استفاده مردم با سلایق مختلف از آثار هنری به عنوان یکی از موفقیت های بزرگ دولت یازدهم موجب شده که شاهد کاهش چشمگیر خلق آثار هنری زیرزمینی باشیم.

 

ضرغامی اظهار کرد: فعال شدن انجمن ها و مجامع فرهنگی و هنری از دیگر دستاوردهای ارزشمند دولت تدبیر و امید در عرصه فرهنگ و هنر است.

وی تاکید کرد: همکاری و ارتباط دوسویه انجمن ها و مجامع فرهنگی ، هنری با دولت موجب کاهش قابل توجه زمان اخذ مجوز برای فعالیت هنرمندان در عرصه تولیدات هنری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز