مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران اعلام کرد:

راه اندازی درگاه اطلاع رسانی انتظار در مراکز معاینه فنی

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰۸:۵۱:۱۶
کد خبر: ۴۵۳۳۰۰
راه اندازی درگاه اطلاع رسانی انتظار در مراکز معاینه فنی
سیدنواب حسینی منش با اشاره به تراکم مراجعه در مراکز معاینه فنی گفت: مراکز الغدیر، شکوفه و چمران در حال حاضر ازجمله مراکز کم تراکم معاینه فنی است که شهروندان می توانند به آنها نیز مراجعه کنند .

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران،  مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران گفت،  نظر به اجرای طرح کاهش از 15شهریور ماه سال جاری، حجم مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی 100 درصد افزایش یافته است .

وی با بیان اینکه تراکم ترافیک در برخی مراکز معاینه فنی افزایش یافته است، گفت: از شهروندان تقاضا می شود به همه مراکز اعم از مرکز الغدیر ، شکوفه و چمران نیز مراجعه کنند .

حسینی منش تاکید کرد: به منظور رفاه حال شهروندان 2  درگاه اطلاع رسانی راه اندازی شده تا شهروندان از مدت زمان انتظار در مراکز معاینه فنی اطلاع یابند .

به گفته حسینی منش شهروندان می توانند از طریق سامانه پیامکی 2000112و ارسال عدد 1 از تراکم در مراکز معاینه فنی و مدت زمان انتظار در مراکز اطلاع یابند و یا با مراجعه به سایت ستاد مرکزی معاینه فنی به نشانی www.inspection.tehran.ir  و انتخاب مرکز مورد نظر خود مدت زمان انتظار در مرکز جویا شوند .

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: اکنون در هر شیفت کاری ماهیانه  قابلیت خدمات‌رسانی به 100هزار خودرو فراهم است. این در حالی است که با افزایش مراجعات افزایش شیفت‌کاری نیز پیش‌بینی شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز