مدیرکل دفتر فنی استانداری خبر داد:

آزادسازی محوطه دولتخانه صفوی

۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۱۱:۲۷:۱۵
کد خبر: ۴۵۳۴۲۲
آزادسازی محوطه دولتخانه صفوی
پیمان پیرمرادی از آزادسازی محوطه دولتخانه صفوی جهت انجام کارهای عمرانی و جابجایی برخی اماکن در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، پیمان پیرمرادی مدیرکل دفتر فنی استانداری با اعلام این خبر گفت: احداث سالن های ورزشی در جنوب شهر قزوین به جای سالن ورزشی تختی پیگیری شده و آزادسازی محوطه دولتخانه صفوی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

پیرمرادی افزود: با توجه به پیشنهاد مدرسه شهیدی به عنوان مکمل مدرسه زنجانچی و جایگزینی آن به جای مدرسه پاسداران موضوع درخواست اعتبار جهت تکمیل مدرسه مذکور باید با جدیت توسط سازمان تجهیز و نوسازی مدارس از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: به موازات آن اداره کل آموزش و پرورش باید نسبت به هماهنگی در جهت تخلیه فضاهای اداری از سایت دولتخانه اقدام و نتیجه را در جلسه آتی شورای فنی استان گزارش نماید.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: دفتر فنی استانداری نیز موظف است نسبت به پیگیری تشکیل جلسه و تعیین تکلیف ساماندهی ساختمان مخابرات در محدوده دولتخانه صفوی اقدام و گزارشی از این موضوع تهیه و ارائه کند.

پیرمرادی گفت: اداره کل میراث فرهنگی نیز در این مدت لازم است نسبت به معرفی شهرداری قزوین به صندوق احیا جهت طی مراحل واگذاری خانه های منتخب خطیبی، اسدی، زینالی و رضایی اقدام کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز