معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین:

دو تصادف شدید در ۲۴ساعت گذشته در قزوین رخ داد

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۵۳۸۵۴
دو تصادف شدید در ۲۴ساعت گذشته در قزوین رخ داد
قدیر موسی خانی گفت: از وقوع دو تصادف هولناک طی 24ساعت گذشته در شهر قزوین رخ داد که در جریان آنها متاسفانه یک نفر فوت و سه نفر دیگر به شدت دچار مصدومیت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، قدیر موسی خانی معاون عملیات سازمان آتش نشانی قزوین اظهار کرد: در سانحه اول که ساعت 13:00روز چهارشنبه دهم شهریورماه در جاده اقبالیه قزوین نرسیده به زیر گذر چوبیندر به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی پراید پس از برخورد با جدول کناری خیابان از مسیر منحرف شده و واژگون گردید.

موسی خانی ادامه داد: تنها سرنشین آسیب دیده این خودرو قبل رسیدن نیروهای آتش نشانی توسط مردم از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل سانحه به منظور جلوگیری از وقوع حوادث دیگر نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام نموده و با انتقال خودرو به حاشیه کناری خیابان و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند .

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در حادثه دوم که در ساعت 1:58 دقیقه بامداد روز پنج شنبه 11شهریور ماه در خیابان توحید قزوین به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی سواری ریو با سه سرنشین به شدت با خودروی کامیون حمل آب برخورد کرد.

موسی خانی اضافه کرد: بلافاصله پس از اطلاع رسانی این حادثه توسط شهروندان به سامانه125 نیروهای تخصصی امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه های شماره1 (باغ دبیر) و 2 (شهید بابایی) به محل حادثه اعزام و در کمتر از 5دقیقه در صحنه حاضر شدند.

وی با اشاره به گیر کردن سرنشینان در اتاقک در هم پیچیده خودرو افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر خیابان و قطع جریان برق خودرو سواری محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات تخصصی آتش نشانی و نسبت به خارج نمودن مصدومان از داخل خودرو ریو اقدام نمودند .

این مقام مسوول تصریح کرد: متاسفانه در جریان این حادثه یک نفر فوت و دو نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند که مصدومان جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل گردیدند .

موسی خانی در پایان از شهروندان درخواست کرد با توجه به افزایش تعداد تصادفات و مصدومان در سطح شهر نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ سرعت مجاز وسیله نقلیه در تمامی ساعات شبانه روز مبادرت کنند.

گفتنی است علت بروز این سوانح از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز