رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در جشن پیوندهای آسمانی:

ازدواج های آسان راهکار اصلی حفظ ساختار خانواده هاست

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۷:۰۴:۰۴
کد خبر: ۴۵۴۶۸۷
ازدواج های آسان راهکار اصلی حفظ ساختار خانواده هاست
جشن بزرگ پیوندهای آسمانی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با هفته ازدواج به همت اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان ملارد در تالار آوین ملارد برگزار شد.

به گزارش  خبر گزاری  برنا در تهران، جشن بزرگ پیوندهای آسمانی روز شنبه سیزدهم شهریور ماه 95  با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد، خطیبی فرماندار_معاونین و بخشدار، علیرضا صیفوری رئیس لدلره ورزش و جوانان، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، خراسانی شهردار و معاونین، اعضای شورای اسلامی شهر ملارد، اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران، مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان، مسئولین دانشگاه های سطح شهرستان ملارد و میهمانان گرامی در تالار آوین ملارد برگزار شد.

 

صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد ضمن عرض خیرمقدم و تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س)،از حمایت های همه جانبه مسئولین شهرستان و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان تقدیر نمود و هدف از برگزاری این مراسم را ترغیب و ترویج فرهنگ ازدواج جوانان در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت:در جامعه امروزی ازدواج های آسان راهکار اصلی حفظ ساختار خانواده هاست.

 

وی در ادامه افزود: این مراسم با همیاری ستاد ساماندهی امور جوانان و ادارات برای تجلیل و جشن ازدواج ۱۶ تن از زوج های جوان شهرستان ملارد ایجاد شده است امیدواریم این فرهنگ هر روز غنی تر گردد و شاهد ازدواج های آسان دیگری نیز در این شهرستان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه محترم ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم با بیان احادیث و روایاتی از اخلاق زوج ها در خانواده طی سخنانی افزودند:راه حل زندگی سالم بدون دغدغه،آبرومند و پایدار توجه به سفارشات دین مبین اسلام است،اگر زوج های جوان آنرا رعایت کنند شاهد جامعه بسیار پربار در بحث خانواده هستیم.

حسینی نوری اظهار داشت:نیاز جدی و ضروری جامعه امروز ما این است که فکری برای جوانان خود کنیم. باید در خصوص مسکن جوانان و در شغل جوانان فکر جدی کرد.

وی افزود: خانواده‌ها نیز باید برای اینکه ازدواج آسان صورت بگیرد وارد میدان شوند، والدین باید از سخت‌گیری‌های بی‌مورد جلوگیری کنند.

در ادامه استاد صفری از اساتید دانشگاه نیز به نقش اخلاق و رفتار مناسب اجتماعی با کنفرانسی در این خصوص تاکید ورزید .

در پایان مراسم به 16 زوج کارمند حاضر هدایایی ارزنده ای به رسم یادبود اهداء گردید و مراسم با صرف ناهار پایان یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز