در ادامه قصه تکراری فرسودگی دیوار مدارس در سیستان و بلوچستان؛

ریزش دیوار مدرسه جان دانش آموز چابهاری را گرفت

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۴:۰۵
کد خبر: ۴۵۴۸۰۳
ریزش دیوار مدرسه جان دانش آموز چابهاری را گرفت
دیوار مدرسه روستای بجار بازار بخش دشتیاری از توابع بخش مرکزی شهرستان چابهار به علت فرسودگی ریزش کرد که دراین حادثه یک دانش آموز دختر فوت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، هنوز حادثه تلخ درگذشت معلم فداکار خاشی و سنگینی عمیق غم درگذشت او در دلهایمان تازگی دارد، معلمی که جان داد تا دیگری جان نبازد.و امروز علی رقم تلاش معلم فداکار خاشی که با فداکاری گوشزد جدی به مسئولان کشوری کرد، دست روزگار اتفاقی دیگر را مجدد در روستا و با همان حال و هوا رقم زد با این تفاوت که اینبار گنگوزهی وجود نداشت تا برای نجات جان آن کودک جان فشانی کند.

کودکی که زمزمه های آغاز مدارس را حس کرده بود و برای شروع سال تحصیلی و قرار گرفتن در کنار دوستانش در پوست خود نمیگنجید، بی خبر از آنکه همین مدرسه به قیمت جانش تمام می شود.

ریزش دیوار مدرسه روستای بجار از توابع شهرستان چابهار به علت فرسودگی جان یک دانش آموز را گرفت.

در این حادثه یکی از دانش آموزان به نام فریبا چاردیواری در محل حادثه فوت نموده وسه دانش آموز دیگر مجروح شدند که حال یک نفر دیگر وخیم گزارش شده است.

بر اساس آمارهای موجود اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان، دانش آموزان بخش دشتیاری شهرستان چابهار در بیش از 204 مدرسه فرسوده و تخریبی و 248 مدرسه نیمه فرسوده در حال تحصیل هستند و با این امار استان سیستان وبلوچستان بخصوص در جنوب در آخرین رتبه های داشتن مدارس استاندارد قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز