با ارسال لوح سپاس؛

قائم مقام وزیر کشور از مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین تقدیر کرد

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۱:۱۰:۵۹
کد خبر: ۴۵۵۶۶۰
قائم مقام وزیر کشور از مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین تقدیر کرد
بابک دین پرست از تلاش های بی شائبه مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، بابک دین پرست قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل و رییس مرکز اطلاع رسانی این وزارتخانه با ارسال لوح سپاس از فعالیت ها و تلاش های نصرت اله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در راستای توسعه ارتباطات و اطلاع رسانی تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در بخشی از متن تقدیرنامه قائم مقام وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور خطاب به نصرت اله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری آمده است: با توجه به نقش، اهمیت و جایگاه خطیر روابط عمومی در دنیای ارتباطات، اطلاع یابی و اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مردم و مسئولان و رسانه ها در راستای پاسخگویی به مردم در جهت تنویر افکار عمومی ادارات کل روابط عمومی استانداری ها نقش مهم و بی بدیلی در پیشبرد و اجرای راهبردها و برنامه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی دولت محترم تدبیر و امید برعهده دارند.

همچنین در ادامه این تقدیرنامه ذکر شده است بدین وسیله فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی شائبه، شبانه روزی و صادقانه جنابعالی در ارتقای و اعتلای اطلاع رسانی و معرفی خدمات و انعکاس به موقع عملکرد استانداری قزوین به افکار عمومی و تعامل مناسب با مجموعه وزارت کشور سپاسگزاری می نمایم.

دین پرست در پایان آورده است: برخود واجب می دانم از تلاش های مستمر جنابعالی در این امر خطیر که منجربه توسعه ارتباطات و اطلاع رسانی گردیده تقدیر نموده و از درگاه احدیت سلامتی و طول توفیق روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیزمان را برایتان مسئلت می نمایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز