با حضور مسوولان آب منطقه ای؛

مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره منابع آب شهرستان قزوین برگزار شد

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۵:۲۲
کد خبر: ۴۵۶۳۶۴
مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره منابع آب شهرستان قزوین برگزار شد
طی مراسمی با حضور مسوولان شرکت آب منطقه ای قزوین سرپرست جدید اداره منابع آب شهرستان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم تودیع و معارفه سرپرست امور منابع آب شهرستان قزوین با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین برگزار شد که در خلال آن ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله مهندس حدادی نژاد در زمان تصدی گری این پست مهندس مولایی به عنوان سرپرست جدید اداره منابع آب شهرستان قزوین منصوب شد.

مهندس حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در این مراسم کارکنان را به عنوان مهمترین ذخایر و منابع یک شرکت برشمرد و توانمندسازی جهت رشد و ارتقا کارکنان را از جمله مهمترین اهداف مدیران شرکت آب منطقه ای قزوین دانست.

مهندس پویا در ادامه این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مهندس حدادی نژاد در زمان مسوولیت خود، نظم و انضباط، پیگیری مسائل مرتبط با درآمدزایی و اجرای دقیق وظایف محوله را از مهمترین ویژگی های شخصیتی و کاری ایشان برشمرد.

وی ادامه داد: امیدواریم مهندس مولایی سرپرست جدید امور منابع آب شهرستان قزوین با استفاده از نیروی جوانی و تجربه و سرلوحه قرار دادن اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی در مسیر تحقق اهداف شرکت گام بردارد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس حدادی نژاد قدردانی و حکم انتصاب مهندس مولایی به عنوان سرپرست جدید امور منابع آب شهرستان قزوین توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین به وی داده شد.

آب منطقه ای2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز