مدیر منطقه سه شهرداری قزوین خبر داد:

بهره برداری از دومین بوستان بانوان قزوین به زودی

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۶:۰۶
کد خبر: ۴۵۹۴۹۶
بهره برداری از دومین بوستان بانوان قزوین به زودی
کیومرث فدائی فر از افتتاح و بهره برداری از دومین بوستان بانوان قزوین باتوجه به ضرورت توجه به مقوله بانوان در آینده ای نزدیک در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، کیومرث فدائی فر مدیر منطقه سه شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی پروژه دومین بوستان بانوان قزوین در مراحل پایانی است و اکنون از 98درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار می باشد.

فدائی فر با بیان اینکه این پروژه در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید ابراز کرد: بازیگاه کودک، مسیر دوچرخه، مسیر پیاده روی، ست ورزشی، پنج چشمه سرویس بهداشتی، فضای چند منظوره، آلاچیق، زمین والیبال، بدمینتون و تنیس، ست ورزشی، نیمکت و سطل زباله از جمله امکانات موجود در این بوستان است.

وی اظهار کرد: شهرداری قزوین تمام تلاش خود را به کار بسته تا با اجرای پروژه های شهری در کوتاه ترین زمان ممکن بتواند رفاه و رضایت شهروندان را تأمین کند.

این مقام مسوول با بیان اینکه دومین بوستان بانوان قزوین در شهرک مینودر در زمینی به مساحت 2هکتار به بهره برداری خواهد رسید افزود: در سال93 برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 250میلیون تومان، در سال94 نیز یک میلیارد و 200میلیون تومان و در سال جاری برای اتمام کامل این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فدائی فر گفت: این بوستان در شهرک مینودر واقع در بلوار شهید صیاد شیرازی(جنب ایستگاه آتش نشانی) احداث شده است.

وی ابراز کرد: امیدواریم باتوجه به نیاز ساکنان منطقه مینودر به فضای سبز و بوستان اجرای این گونه پروژه ها زمینه رضایت مندی ساکنان این مناطق را در پی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز