طهایی : مردم ایران برای استقلال و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان از این خاک دفاع کردند

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۰:۱۶
کد خبر: ۴۵۹۵۷۲
طهایی : مردم ایران برای استقلال و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان از این خاک دفاع کردند
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه مردم ایران برای استقلال و انقلاب اسلامی، دفاع کردند، گفت: نیروهای مردمی در کنار نیروهای مسلح بسیج یکپارچه ای از دفاع و مقاومت را در طول هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا  "، سیدحمیدطهائی صبح چهارشنبه سی و یک شهریور،  در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح،همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس،به تبیین جایگاه بسیج مردمی در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: خلق حماسه‌هایی در بخش قدرت دفاعی نیروهای مسلح، نشانگر جایگاه بسیج مردمی در ایجاد جبهه بازدارندگی مقابل تهدیدات مختلف دشمن بوده است.

وی با خاطرنشان ساختن نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس از آن به‌عنوان الگوی راهبردی کلیدی در نهادینه ساختن فرهنگ شهادت‌طلبی یاد کرد،الگوی رفتاری که با بهره‌گیری از روحیه جهادی و انقلابی به نمونه ای شاخص در طول این سالها مبدل شده است.

طهائی آزاد سازی خرمشهر را  نقطه عطف 8 سال جنگ تحمیلی ایران دانست و افزود: با رشادت‌های بی‌نظیر رزمندگان،آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و استقامت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی شد و الگویی که تا به امروز هم در تاریخ ماندگار شده است.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه ما هیچ گاه جنگ طلب نبوده ایم، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردیم تا به دنیا ثابت کنیم جنگ طلب نیستیم و تنها برای حفظ نظام اسلامی و انقلاب است که ایستادگی می کنیم.

وی با اشاره به استقامت شجاعانه نیروهای ارتش و سپاه مردمی افزود: آن ایام درحالی که دشمنان با استفاده از تمامی امکانات تصور تصرف خاک میهن مان را داشتند اما جوانان ما با توکل به خدا و ایمانی که در وجودشان نهفته است نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده اند و این شیوه کماکان "که هربه های دشمنان نیز تغییر کرده" تداوم دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز