رئیس پلیس راه استان همدان

مرگ موتورسواری همدانی بر اثر بر خورد با خودرو پیکان

۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۴:۱۴
کد خبر: ۴۵۹۶۳۱
مرگ موتورسواری همدانی بر اثر بر خورد با خودرو پیکان
سرهنگ رضا عزیزی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پیکان با موتور سیکلت یکی از سرنشینان موتورسیکلت جان باخت و یک نفر هم مجروح شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راه استان همدان افزود: شب گذشته یک دستگاه موتورسیکلت در جاده حیدره پشت شهر در حال تردد بود که با خودروی سواری پیکان برخورد کرد.

وی افزود: در این سانحه رانندگی ترک نشین جان خود را از داد و موتور سوار نیز به شدت با گلگیر پیکان برخورد کرده و مجروح شد.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته علت بروز این سانحه جاده ای دور زدن خودروی پیکان بدون رعایت حق تقدم بوده است.

رئیس پلیس راه همدان بیان کرد: موتور سوار و ترک نشین این وسیله نقلیه کمتر از 18 سال سن داشته و فاقد کلاه ایمنی و گواهینامه موتورسیکلت بودند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: استفاده نکردن از کلاه ایمنی ، رعایت نکردن حق تقدم، انحراف به چپ و واژگونی مهمترین علت بروز سوانح فوتی و جرحی برای سرنشینان موتورسیکلت در همدان است.

وی اظهار کرد: 212 فقره تصادف موتورسیکلت در جاده های برون شهری از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه رخ داد که در این سوانح 35 نفر فوت و 195 نفر مجروح شدند.

150 فقره سانحه رانندگی در جاده های این استان در پنج ماهه سال 94 رخ داد که منجر به مرگ 176 نفر شد این رقم در 5 ماهه نخست امسال به 137 فقره تصادف با 162 نفر فوتی کاهش یافت که شمار متوفیان هشت درصد و تعداد سوانح جاده ای 9 درصد کاهش داشته است.

همچنین از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه امسال 634 فقره سانحه جرحی در جاده های برون شهری این استان رخ داده که منجر به مصدومیت 864 نفر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز