با صدور پیامی؛

استاندار قزوین هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

۱۳۹۵/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۸:۳۸
کد خبر: ۴۶۰۰۳۷
استاندار قزوین هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
فریدون همتی با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت های رزمندگان 8سال جنگ تحمیلی با صدور پیامی این ایام را گرامیداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین ضمن تبریک ایام دفاع مقدس خواستار قدردانی از رشادت های جانبازان دوران جنگ تحمیلی و ادامه راه آنان شد.

متن پیام فریدون همتی استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بدین شرح می باشد.

دفاع مقدس، یادآور ایثارگری های بزرگ مردانی است که با شجاعت و شهامت ستودنی بعد از سالها مقاومت و ایستادگی قله های بلند فداکاری و شهادت را پیموده و به پیروزی رسیدند.

شهریور59 در حافظه تاریخی ایران اسلامی سرفصل رشادت های ملتی انقلابی، با ایمان و ولایت مدار در جریان یک رخداد بزرگ تاریخی است که برای به ثمر رساندن انقلاب خود دشواری ها و ایثارگری های فراوانی را متحمل شدند.

دوران 8سال دفاع مقدس بیانگر روزهایی پر از خاطرات است، روزهایی که دلیرمردانی از این مرز و بوم با توکل بر خدا در میدان نبرد حاضر شدند و با جانفشانی و ایثارگری اجازه تعدی به خاک کشور اسلامیمان را به دشمن متجاوز ندادند و سرانجام توانستند با الگو گیری از مکتب عاشورا در جنگی نابرابر به پیروزی دست یابند.

بی شک، جنگ تحمیلی یکی از طولانی ترین و وسیع ترین جنگ های تاریخ بشر بود که در آن قشرهای گوناگون مردم در قالب نیروهای مردمی با لبیک به پیر جماران مبنی بر واجب بودن دفاع در برابر متجاوزان، راهی جبهه های جنگ شدند.

ارزش و جایگاه جانفشانی های فرزندان این مرز و بوم در برابر متجاوزان به خاک کشور به قدری والاست که هیچ گاه خاطره از خودگذشتگی آنان از حافظه ملت ایران اسلامی پاک نخواهد شد و به حق می توان گفت، آزادی و امنیت کنونی کشور مدیون فداکاری های این جوانان غیور ایران اسلامی است.

این جانب ضمن درود و سلام به روح بلند شهیدان و پاسداشت دلاور مردی های ایثارگران، جانبازان و آزادگان امیدوارم با تاسی از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و ریاست محترم جمهوری جناب حجت الاسلام دکتر روحانی، ادامه دهندگان و رهروان واقعی آرمان های شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باشیم.

تبریک استاندار

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز