سرهنگ گلزاری بیان کرد:

بالا بردن سطح آگاهی مردم و تشدید اقدامات پیشگیرانه باعث کاهش جرائم وسرقت می شود

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۹:۳۸
کد خبر: ۴۶۰۵۵۷
بالا بردن سطح آگاهی مردم و تشدید اقدامات پیشگیرانه باعث کاهش جرائم وسرقت می شود
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: بالا بردن سطح آگاهی های مردم و تشدید اقدامات پیشگیرانه باعث کاهش جرائم وسرقت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ،سرهنگ "گلزاری" با اشاره به اینکه پیشگیری بهترین راهکار کاهش جرائم در جامعه است،گفت: با بررسی دقیق و علمی موضوع و مشخص کردن تهدیدات وآسیب های متصور در جرائمی مانند سرقت، می توان به ارائه راهکارهای مناسب و قابل اجرا دست یافت.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: بالا بردن سطح آگاهی های انتظامی مردم و تشدید اقدامات پیشگیرانه در محله ها و مناطق جرم خیز باعث کاهش وقوع جرائم و سرقت می شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با تعامل، هماهنگی و استفاده از ظرفیت نهادها وسازمان ها می توان گامی مهم در راستای پیشگیری از سرقت برداشت و پیشگیری بهترین راهکار جهت کاهش جرائم در جامعه است.

وی اذعان داشت: معاونت اجتماعی با ارائه آموزش های همگانی به وسیله تولیدات چاپی و تلویزیون های شهری و سایر ابزارها ،می تواند در آگاهسازی شهروندان در جهت کاهش جرائم، اقدامات موثری انجام دهد.

سرهنگ گلزاری رعایت نکردن نکات ایمنی، سهل انگاری و بی‌توجهی به هشدارهای پلیسی را از عوامل مهم بروز جرائم دانست و خاطرنشان کرد:این فرماندهی با برنامه ریزی صحیح و کاربردی در راستای تقویت مشارکت مردم به صورت برگزاری جلسات تعاملی می تواند موجب کاهش جرائم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز