فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۴:۲۶:۰۹
کد خبر: ۴۶۰۸۴۸
دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه است
سردار محمد شاهرخی گفت: امروزه دشمن به دنبال دوقطبی کردن جامعه و گمراهی مسوولان از توجه به معظلات موجود در آن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در نشست بصیرتی که به مناسب هفته دفاع مقدس در مسجد امام خمینی غیاث آباد شهر قزوین برگزار شد در جمع نمازگزاران عنوان کرد: ما جنگ را با سلاح ها و ادوات نظامی نبردیم بلکه با نثار جان بهترین فرزندانمان در این سرزمین به پیروزی رسیدیم.

سردار شاهرخی افزود: نزدیک به 300هزار جوان، پیر و نوجوان این سرزمین جانشان را تقدیم کردند تا دشمن بر ما پیروز نشود.

وی اذعان کرد: همچنین میلیون ها پدر و مادر دوری فرزندانشان را به جان خریدند تا شادی و شعف دشمن را نبینند و از طرفی هم بیش از 60هزار نفر نیز در این راه مفقودالاثر شدند که باید قدردان آن ها باشیم.

این مقام مسوول تصریح کرد: باید در قبال شهدا و خانواده های آنها احساس مسوولیت کنیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه آن ها باشیم.

سردار شاهرخی تبیین کرد: مطمئنا بعد از شکستی که دشمنان پس از 8سال مقابله با ایران داشتند هنوز هم به کینه توزی های خود ادامه خواهند داد که باید در این زمینه مراقب باشیم.

وی افزود: در زمینه گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید باهم اندیشی به توافق برسیم که امروز برای دفاع از انقلاب چه کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین با بیان اینکه ملت ایران از محبتش نسبت به این نظام و رهبر و انقلاب دست بر نداشته اذعان کرد: باید در هفته فاع مقدس به این سوال که تکلیف ما در این زمان چیست پاسخ داده و بر اساس آن حرکت کنیم چراکه با این روند مطمئن هستیم که توطئه ها خنثی خواهد شد.

سردار شاهرخی متذکر شد: دشمن برای ایجاد تفرقه در هر مقطعی یک گروهی ایجاد می کند و هر گروه هم با مدلی این کار را انجام می دهد که باید با آگاهی و بصیرت از افتادن در دام این جریانات تفرقه افکن پرهیز کنیم.

وی بیان کرد: گروه ها و جریانات مختلفی ایجاد شده که هر کدام با واژه های مقدس سعی می کنند در نظام رخنه کنند که باید با هوشیاری این ترفند را هم خنثی کرد.

این مقام مسوول اضافه کرد: دشمن تلاش دارد جامعه را به سمت دوقطبی شدن برده و مردم را از مسائل اساسی دور کند.

سردار شاهرخی خطاب به حضار ابراز کرد: مواظب باشید شما که دل در گرو این انقلاب دارید در دامی که این  گروه های تفرقه افکن ایجاد می کنند گرفتار نشوید زیرا این جریانات هیچ کدام در راستای اهداف انقلاب نیستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع جوانان گفت: اگر جوان را از خدا و  معنویت  دور کنند و ارزش های والای انسانیت  را از او بگیرند مانند کسی است که در لجنزار زندگی می کند و فقط دلخوش به این می باشد که زنده است و دیگر به اینکه در کجا و چگونه و با چه نیتی زندگی می کند فکر نخواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز