استاندار آذربایجان شرقی:

نسل جدید تشنه شنیدن تجربه‌های هشت سال دفاع مقدس است

۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۱۲۷۰
نسل جدید تشنه شنیدن تجربه‌های هشت سال دفاع مقدس است
جبارزاده گفت: هر کسی که حضور شهدا را درک کرده و از نزدیک با آنها زندگی کرده است نقش مهمی در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که نسل جدید تشنه شنیدن تجربه ها و خاطره های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، گفت: ضروری است رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با ثبت این خاطره ها در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در همایش تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، افزود: هدف از این جلسه تجدید دیدار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: هر کسی که حضور شهدا را درک کرده و از نزدیک با آنها زندگی کرده است نقش مهمی در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت دارد.

جبارزاده با بیان این که برگزاری این همایش ها تجدید میثاقی با شهداست، گفت: ذات انسان فراموش کار است و این تجدید دیدارها مروری بر گذشته و تجدید بیعتی با شهداست تا بتوانیم نقشه راه آینده خود را در هرموقعیت و مکان که هستیم در مسیر آن عزیزان ترسیم کنیم.

وی تاکید کرد: همانطور که روحیه جهادی و شهادت طلبانه عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود امروز نیز در این روزهای سخت که دشمن در بخش های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با ما سرجنگ دارد باید با روحیه جهادی و بسیجی خدمات خود را برای مردم بزرگوار میهن ارایه دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز که دشمنان نظام و اسلام از طریق جنگ نرم جوانان میهن اسلامی ما را مورد هدف قرار داده است ، بیان خاطرات، رشادت ها و جوانمردی های شهدا بر تقویت نیروی ایمان و اراده جوانان کمک می کند.

وی با تاکید بر این که انتقال خاطرات رزمندگان به نسل های آینده یک وظیفه است، ادامه داد: رزمندگانی که تا کنون موفق به ضبط خاطرات خود نشده اند، می توانند با مراجعه به اداره کل حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس استان نسبت به این مهم اقدام کنند.

جبارزاده با بیان این که روحیه بسیجی و جهادی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به نسل حاضر انتقال یابد، افزود: رزمندگان و پیشکسوتان حلقه وصل فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی هستند.

وی اظهار کرد: صمیمیت، وحدت، همدلی و برادری عامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بود و نباید گذشت زمان و مسایل سیاسی، جناح بندی و گروه بندی ها سبب شود که محبت ما نسبت به همدیگر کم شود که لطمه این کدورت ها ابتدا به خود و سپس به جامعه وارد می شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: باید تا آن جا که می توانیم روحیه صمیمت، وحدت، برادری و دوستی را در جامعه تقویت کنیم زیرا که وحدت رمز پیروزی و موفقیت کشور است.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری محور وحدت هستند، گفت: اختلاف بین نیروهای انقلاب اختلافی است که دشمنان نظام ایجاد می کنند و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در حفظ وحدت و همدلی افراد در جامعه دارند.

در این آیین از تعدادی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز