دیدار جامعه ورزش و جوانان شهرستان کرج با خانواده شهید نریمانی

۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۱:۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۶۱۶۱۰
دیدار جامعه ورزش و جوانان شهرستان کرج با خانواده شهید نریمانی
همزمان با هفته دفاع مقدس جامعه ورزش وجوانان شهرستان کرج با حضور در منزل شهید محمود نریمانی با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کردند.

به گزارش برنا  "، در این دیدار رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان کرج، معاونان وی و جمعی از روسای هیئت های ورزشی این شهرستان به همراه مسئول بسیج ورزشکاران استان البرز حضور داشتند.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان کرج در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا به ایثارگری و جانفشانی مدافعان حرم اشاره کرد و جایگاه آنها را بسیار والا و ارزشمند توصیف کرد.

هوشنگ افشاری افزود: برخود وظیفه می دانستیم در هفته خجسته دفاع مقدس به سراغ شهدای خط مقدم این روزهای جنگ با تکفیری ها بیاییم و قدردان جانفشانی آنها باشیم.

داود عزیزی مسئول امور هیئت های ورزشی کرج نیز در این دیدار حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده آنها را دینی دانست که برگردن همه آحاد جامعه است وگفت: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم ودر روز قیامت شفاعت آنها شامل حال ما شود.

وی تصریح کرد: جامعه ورزش شهرستان کرج از هر فرصتی برای ابراز ارادت به قهرمانان واقعی این مرز وبوم یعنی شهدا وجانبازان استفاده می کند ود شهدای مدافع حرم نیز دراین میان جایگاهی ارزشمند ووالا دارند.

پدر شهید نریمانی نیز در این دیدار برای حاضرین از خداوند طلب توفیق کرد و در صحبت هایی به برخی از سجایای اخلاقی شهید محمود نریمانی اشاره کرد.

در پایان این دیدار با اهدا تندیس و لوحی تقدیری به پدر ومادر شهید نریمانی از مقام شامخ آن شهید والا مقام تجلیل به عمل آمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز