اجرای طرح جمع آوری داروهای تاریخ مصرف گذشته و مازاد منازل در ارومیه

۱۳۹۵/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۸:۵۴
کد خبر: ۴۶۱۷۰۸
اجرای طرح جمع آوری داروهای تاریخ مصرف گذشته و مازاد منازل در ارومیه
طرح جمع آوری داروهای تاریخ مصرف گذشته و مازاد منازل در پارک ترافیک ارومیه در حال اجراست.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، طرح جمع آوری داروهای تاریخ مصرف گذشته و مازاد منازل که توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان و با همکاری شهرداری ارومیه انجام میشود تاکنون با استقبال مناسب و خوب خانواده ها همراه شده است.

مینا عبدالعلیزاده روابط عمومی معاونت غذا و دارو آذربایجان غربی با اعلام این مطلب گفت: این طرح با هدف فرهنگ‌سازی خانواده ها برای عدم مصرف خودسرانه داروهای مانده و جلوگیری از توصیه داروها به دیگران صورت می گیرد.

وی افزود: فاز اول این طرح بمدت یک هفته در ارومیه اجرا میشود و بعد دریافت بازخوردهای مناسب، فازهای بعدی این طرح به مناسبت های مختلف نیز برگزار خواهد شد.

روابط عمومی معاونت غذا و دارو آذربایجان غربی تصریح کرد: در این طرح شهرداری ارومیه، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش استان ، استانداری آذربایجان غربی و راهنمایی و رانندگی نیز همکاری می کنند.

عبدالعلیزاده ادامه داد: بعد از جمع آوری داروها، بشکل اصولی آنها را امحاء خواهیم کرد و با این کار جلوی آسیب به محیط زیست نیز گرفته خواهد شد.

طرح جمع آوری داروهای تاریخ مصرف گذشته و مازاد منازل از روز دوم تا هفتم مهرماه اجرا میشود و خانواده ها میتوانند در زمان اداری به "ارومیه - خیابان دفاع مقدس - پارک ترافیک" مراجعه و داروهای خود را تحویل دهند و در مقابل هدایی نیز دریافت کنند.

همچنین خانواده ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مصرف انواع دارو، گیاهان دارویی و گزارش مشکلات تامین دارو با با شماره ۱۴۹۰ میتوانند تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز