استاندار اردبیل:

آمادگی استان اردبیل برای میزبانی مسابقات والیبال امید آسیا

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۶:۵۳:۳۷
کد خبر: ۴۶۲۴۲۰
آمادگی استان اردبیل برای میزبانی مسابقات والیبال امید آسیا
مجید خدابخش، استاندار اردبیل در دیدار با رییس فدراسیون والیبال کشور آمادگی استان اردبیل برای میزبانی مسابقات والیبال امید آسیا را عنوان کرد.

به گزارش برنا ،استاندار اردبیل به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس هیات والیبال استان اردبیل روز گذشته در راستای هماهنگ سازی هرچه بیشتر برای برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل، با محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال کشور در محل این فدراسیون دیدار و گفتگوکرد.

خدابخش در این دیدار اظهار امیدواری کرد که این رقابت ها به شکل مطلوب در استان برگزار شود و همچنین برای استانداردسازی ملزومات سخت افزاری برگزاری این رقابت ها از اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال استان حمایت خواهد شد.

داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نیز بار دیگر بر عزم جدی فدراسیون جهت برگزاری این رقابت ها در اردبیل صحه گذاشت و ضمن تقبل تهیه یک کفپوش استاندارد به مبلغ 300 میلیون تومان برای یکی از سالن های برگزاری این رقابت ها از مسوولان استانی خواست تا امکانات سخت افزاری استاندارد برای برگزاری مناسب رقابت ها را فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم ضمن تاکید بر فراهم کردن تمام استانداردهای مدنظر کنفدراسیون والیبال آسیا برای برگزاری این رقابت ها، در خصوص تهیه تمام امکانات لازم در بخش استانی با مساعدت استانداری و سایر دستگاه های ذیربط اطمینان داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز