وزیر کشور تاکید کرد:

راهپیمایی اربعین باید به ارتقا اخلاق و معنویت منجر شود

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۰۶:۵۷:۵۳
کد خبر: ۴۶۲۴۵۴
راهپیمایی اربعین باید به ارتقا اخلاق و معنویت منجر شود
وزیر کشور تاکید کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین باید به ارتقای روحیات معنوی اخلاقیات تعاون و ایثار در جامعه منجر شود.

به گزارش برنا، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر سه شنبه در نشست ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: هرگونه تخصیص اعتبار در حوزه اربعین نوعی سرمایه گذاری است چراکه مردم استان های مرزی ایلام و خوزستان لایق هرگونه توجه از سوی کارگزاران نظام هستند. 

وی با اشاره به بازدید امروز خود از مرزهای مهران ، شلمچه و چزابه افزود: این مرزها باید با دید ملی و مکتبی نگریسته شوند چراکه امروز کنگره عظیم اربعین و حصور گسترده شیعیان مانند سدی محکم در برابر توطئه گروه های تکفیری و تروریستی عرض اندام می کند. 
وزیر کشور تاکید کرد: روند فعالیت های صورت گرفته برای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز با وجود محدودیت اعتبار دولت خوب است ولی برخی جزییات و نیازها نیز احساس می شود که باید با هماهنگی تمامی ارگان های ذیربط در فرصت 50 روزه باقیمانده برطرف شوند. 
وزیر کشور، رئیس و اعضای ستاد مرکزی اربعین روز سه شنبه به منظور بررسی آخرین تمهیدات اجرایی اربعین، با استقبال استاندار ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان محلی وارد شهرستان مهران شد. 
مرز مهران یکی از سه مرز اصلی تردد زائران اربعین حسینی است که در سال گذشته بر اساس آمارهای رسمی ثبت شده بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر زائر از طریق این پایانه تردد کردند. 
مرز مهران در فاصله 95 کیلومتری جنوب باختری ایلام مهم ترین کانون تردد زائران به کشور عراق است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز