فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان :

یک تن و ۳۶۳ کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر کشف شد

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۸:۴۲
کد خبر: ۴۶۲۶۷۰
یک تن و ۳۶۳ کیلوگرم مواد مخدر در ایرانشهر کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۳۶۳ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری ماموران پلیس با قاچاقچیان در ارتفاعات شهرستان ایرانشهر کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: یک تن و 363 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری ماموران پلیس با قاچاقچیان در ارتفاعات ایرانشهر کشف و ضبط شد.

وی گفت: ماموران نیروی انتظامی ایرانشهر در نتیجه اشراف اطلاعاتی دقیق از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی و دپوی آن در دو نقطه کوهستانی این شهرستان توسط یک باند بزرگ از قاچاقچیان مسلح مطلع شدند.

وی افزود: پس از شناسایی محل دپوی مواد مخدر و حضور مأموران در آن منطقه، قاچاقچیان که از حضور یگان‌های پلیس غافلگیر شده بودند به صورت مسلحانه با مأموران درگیر شده و پس از 1.5 ساعت درگیری به دلیل عدم توانایی در مقابله با پلیس، با به جا گذاشتن محموله موادمخدر و استفاده از کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

رحیمی بیان کرد: مأموران در پاکسازی منطقه دو محموله تریاک به وزن یک تن و 363 کیلوگرم را به طرز ماهرانه‌ای در لای خار و خاشاک جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به شناسایی اعضای این باند بزرگ توسط پلیس خاطرنشان کرد: تلاش‌های گسترده برای دستگیری این قاچاقچیان با جدیت ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز