کاهش قاچاق سوخت در اردبیل با تشدید نظرت و بازرسی

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۴:۱۰
کد خبر: ۴۶۲۷۱۳
کاهش قاچاق سوخت در اردبیل با تشدید نظرت و بازرسی
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه در سال جاری شاهد روند نزولی برای قاچاق سوخت بودیم گفت: دلیل اصلی کاهش قاچاق تشدید نظارت و بازرسی ها است.

به گزارش برنا،سیدحجت مدنی روز چهارشنبه در نشستی با فرماندار بیله سوار مغان با اشاره به اینکه بیش از 22 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در سال جاری در شهرستان بیله سوار توزیع شده افزود: نیمه اول امسال 6 میلیون و 878 هزار لیتر بنزین معمولی ، 15 میلیون و 32 هزار لیتر نفت و گاز ، 874 هزار لیتر نفت سفید در این شهرستان توزیع شده است.
او گفت: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته برای بنزین معمولی 2 درصد کاهش و برای نفت و گاز سه درصد افزایش و نفت سفید 12 درصد کاهش نشان می دهد.
وی افزود: توزیع گاز مایع نیز در شش ماهه امسال نسبت به سال گذشته کاهش 11 درصدی داشته طوری که امسال 546 هزار تن گاز مایع در این شهرستان توزیع شده که در مدت مشابه سال گذشته 614 هزار تن توزیع شده بود.
فرماندار بیله سوار هم در این نشست گفت: 120 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دیم و آبی در این شهرستان زیر کشت محصولات کشاورزی خواهد رفت.
آرام حلیم بر لزوم تامین سوخت مورد نیاز ماشین آلات کشاورزی در زمان کاشت پاییزه تاکید کرد و افزود: ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در بیله سوار بالاتر از ضریب کشوری است و در این شهرستان 2 هزار و 700 دستگاه تراکتور و 750 دستگاه کمباین در فصل برداشت محصول در منطقه فعالیت می کنند.
وی به تشکیل کمیته مشترک بین شرکت نفت ، ناجا و پایانه مرزی در گمرک بیله سوار اشاره کرد و گفت: برای تحقق سیاست های مبارزه با قاچاق سوخت در این شهرستان این کمیته تشکیل شده و با جدیت با قاچاق سوخت مبارزه و برخورد خواهد شد.
حلیم افزود: با هدف تامین سوخت مورد نیاز خودروهای کشاورزان در ایام کشت پاییزه سوخت به صورت یک جا در بین کشاورزان توزیع خواهد شد.
فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه تا پایان سال 96 تمام روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند بود گفت: تاکنون 70 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار شده اند و امسال به 51 روستا نیز گاز رسانی می شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز