گل محمدی در مجمع سالیانه هیئت فوتبال استان تهران گفت :

طوری از فوتبال حمایت کنیم که خدشه ای به انگیزه مردم وارد نشود

۱۳۹۵/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۳:۳۲
کد خبر: ۴۶۲۷۹۷
طوری از فوتبال حمایت کنیم که خدشه ای به انگیزه مردم  وارد نشود
مدیر کل ورزش وجوانان استان تهران با اشاره به استقبال عمومی از فوتبال تاکید کرد: وظیفه ماست طوری از ورزش حمایت کنیم که خدشه ای به انگیزه مردم وارد نشود.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، گل محمدی که ظهر امروز(چهارشنبه) درمجمع سالیانه هیئت فوتبال استان تهران در شهرستان ورامین سخن می گفت، افزود: اگر بخواهیم خدشه ای به انگیزه مردم وارد نشود و موفق عمل کنیم، باید کار در مجرای قانونی و صحیح قرار بگیرید، مثلاً کاری کنیم که کسی نگوید تبعیض، رشوه خواری و پارتی بازی شده است.

وی ادامه داد: در فوتبال باید به مردم فرصت های برابر بدهیم و نباید منافع فرد را به منافع جمع ارجع بدانیم تا فوتبال پاک شود. من می گویم باید اینگونه باشد و اگر نیست بایدرفع اشکال کنیم و اگر مشکلی دیده می شود باید طرحی نو داشته باشیم.

گل محمدی از عدم حضور رؤسای بعضی از هیئت ها در این مجمع گلایه کرد و گفت: نبودن رئیس هیئت جنوب غرب به معنای محروم شدن 2 میلیون نفر از تصمیمات مهمی است که در این مجمع گرفته می شود.

وی افزود: نباید با عملکرد کج و غیر صحیح، آبروی ورزش و رؤسای برخی از هیئت ها را زیر سؤال برد، ضمن اینکه خود من فوتبالی هستم، رئیس هیئت بوده ام و آکادمی ملی فوتبال را مدیریت کرده ام.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این مطلب که مهمترین نکته عمل دقیق به اساسنامه است، ادامه داد: وظیفه دکتر شیرازی رئیس هیئت، عمل دقیق به اساسنامه است و ارائه تقویم باید به طور واضح  و براساس صورتجلسه باشد و در هیئت فوتبال خارج  از چهارچوب اساسنامه، عمل نشود و اعمال سلیقه شخصی در هیئت صورت نگیرد.

وی افزود: هیئت فوتبال استان باید در شهرستان ها حضور پیدا کند و تو جه جدی به ورزش شهرستان ها یعنی آمایش سرزمین و جاهایی که فوتبال گسترش زیادی دارد، صورت گیرد.

گل محمدی در بخش دیگری از صحبت های خود  به فوتبال بانوان اشاره کرد وادامه داد: توجه ویژه هیئت فوتبال باید به بانوان باشد. فکر کنم یک ظلم تاریخی به ورزش بانوان می شود و تا آنجائی که می توان مثل فوتبال آقایان، همه گونه حمایت را از بانوان داشته باشیم و از هیئت فوتبال می خواهم در فوتبال بانوان برنامه محور باشد.

وی تاکید کرد که تکلیف مردم برای حضور در کلاس ها و دیگر برنامه ها مشخص شود،  نظم اداری حاکم باشد و تصمیمات یکپارچه در حوزه و شهرستان ها اتخاذ گردد.

مدیرکل در پایان با  تشکر از هیئت فوتبال به لحاظ برگزاری این جلسه در شهرستان ها از میزبانی اداره ورزش وجوانان شهرستان ورامین قدردانی کرد و گفت: در آینده نزدیک یک کارگروه تشخیص عملکرد در کنار هیئت ها خواهد بود.

یادآوری می شود مجمع عمومی هیئت فوتبال استان تهران، امروز به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با حضور بذرافشان رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین، پیام نظر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل، رئیس شورای شهر ورامین، دبیر هیئت فوتبال استان و کلیه روسا هیات های فوتبال استان تهران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز