سرهنگ سرپناه اظهار داشت:

هفته ناجا بستر و ظرفیتی است برای معرفی خدمات نو و جدید ناجا به مردم

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۳:۴۰
کد خبر: ۴۶۳۸۷۰
هفته ناجا بستر و ظرفیتی است برای معرفی خدمات نو و جدید ناجا به مردم
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: هفته ناجا بستری مناسب ، برای معرفی خدمات نو و جدید ناجا به مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، سرهنگ " سرپناه " بیان داشت: هفته ناجا فرصتی مناسب برای معرفی بهتر خدمات نو به مردم است و هرچه این خدمات بهتر معرفی شود، شاهد افزایش مشارکت مردمی در برقراری نظم و امنیت خواهیم بود.

وی افزود: باید بتوانیم از مسیر رویکرد شعار هفته ناجا، زمینه های مشارکتی مردم در بزرگداشت هفته نیروی انتظامی و همچنین تداوم و استمرار همکاری های آگاهانه شهروندان برای توسعه نظم و انضباط اجتماعی را تبیین کرده و با اعتماد سازی دوسویه پلیس و مردم گام های موثر و ماندگاری در توسعه سلامت اجتماعی و امنیت عمومی داشته باشیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: هفته ناجا موقعیت مناسبی است که بتوان با رفتار و سعه صدر موجب معرفی پلیسی نمونه، مقتدر و با اخلاق شد که این امر موجب نزدیکی پلیس با مردم و تثبیت جایگاه پلیس در جامعه می‌شود.

سرهنگ سرپناه خاطرنشان کرد:باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به خصوص مردم برای اجرای برنامه های هفته ناجا استفاده بهینه شود و مردم به عنوان سرمایه اجتماعی ارزشمند برای ناجا، باید در این برنامه ها مشارکت داشته باشند.

معاون اجتماعی استان در پایان به بهره گیری از توان سازمان و نهادهای مختلف در اجرای هرچه بهتر برنامه ها ی هفته ناجا با مشارکت مردمی در جهت تأمین امنیت پایدار در جامعه تأکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز