جمشید فرجی در حاشیه جلسه شورای شهر شهریار گفت:

با مصوبه شورا مشکلات پرداخت عوارض و صدور پروانه مساجد برطرف شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۸:۱۴
کد خبر: ۴۶۴۳۰۰
با مصوبه شورا مشکلات  پرداخت عوارض و صدور پروانه مساجد برطرف شد
فرجی رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه مساجد نقش بسیار جدی و مهمی در بخش فرهنگی دارند، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری در دوره چهارم سعی کرده است همراهی بیشتری با مساجد داشته باشند که در همین راستا کمک های مالی در نظر گرفته شده است .

یه گزارش خبر گزاری برنا از تهران، جمشید فرجی رئیس شورای شهر شهریار در حاشیه دویست و هشتادو دومین جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد: شورای شهر شهریار در راستای کمک به مساجد شهر شهریار اقدامات خوبی صورت داده است.

وی با تاکید بر اینکه مساجد نقش بسیار جدی و مهمی در بخش فرهنگی دارند، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری در دوره چهارم سعی کرده است همراهی بیشتری با مساجد داشته باشد.

سخنگوی شورای شهر تصریح کرد: از برنامه‌های مختلف مساجد پشتیبانی کرده است و به جد شورای شهر سعی کرده است در مراسم‌های مختلفی که در سطح شهر برگزار شده حضور داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مساجد به ساخت و ساز و نوسازی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: مساجد در حوزه ساخت و ساز و نوسازی با مشکلاتی مانند پرداخت عوارض صدور پروانه رو به رو هستند که با مصوبه شورای شهر با بخشودگی مالی طبق قانون و مقررات و آیین نامه مالی شهرداریها این مشکل برطرف شده است .

فرجی ادامه داد: در رابطه با وضعیت مالی مساجد باید گفت که مساجد عموما به صورت خودگردان اداره می‌شوند اما شورای شهر نیز کمک‌هایی را به مساجد انجام داده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها به صورت دوره‌ای به مساجد صورت می‌گیرد، اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت شورای چهارم برای کمک به هر مسجد در شهریار به طور دوره‌ای مبالغی را در بودجه هر سال دیده شده است .

رئیس شورای شهر در بخش پایانی سخنان خود به نقش مساجد در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد : اشاعه فرهنگ اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی از مساجد نشآت گرفته و مساجد نقش موثر و بسزائی در اعزام نیرو به جبهه های حق علیه باطل داشته اند ، که نمی توان در هیچیک از زمانها نا دیده گرفت و باید این سنگر ها به نحوه مطلوبی حفظ و نگهبانی و حراست شود تا نسل آینده نیز از نعمات مساجد بر خوردار شوند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز