مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

بهسازی ۴۰۰هزار مترمربع راه روستایی اردبیل

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۴:۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۶۴۴۰۵
بهسازی  ۴۰۰هزار مترمربع راه روستایی اردبیل
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: با اقدامات انجام شده در ۲ سال اخیر در حوزه آسفالت راههای روستایی استان، بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع از راههای در این حوزه آسفالت شده است.

به گزارش برنا،فرهاد سبحانی صبح امروز در آئین بهره‌برداری از آسفالت معابر روستای نمونه گردشگری خمس خلخال اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در 2 سال اخیر در حوزه آسفالت راههای روستایی استان، بیش از 400 هزار مترمربع از راههای در این حوزه آسفالت شده و برای تردد مردم واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل افزود: آسفالت این میزان از راههای ارتباطی روستایی استان در مدت 2 سال امری بی‌سابقه بوده که برای تداوم این عملیات در سطح استان اهتمام جدی وجود داشته تا بتوانیم با این امر زمینه تردد و رفت و آمد راحت روستاییان را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه از عملیاتهای راهسازی روستایی در سطح استان 25 درصد مربوط به راههای روستایی شهرستان خلخال است، گفت: 110 هزار مترمربع از راههای روستایی شهرستان خلخال در مدت 2 سال گذشته با مشارکت خوب و مناسب اهالی شهرستان آسفالت‌ریزی شده که 20 هزار مترمربع آن مربوط به روستای هدف گردشگری خمس است.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این آئین با اشاره به مشارکت خوب و مناسب اهالی روستای خمس در عمران و آبادانی روستا بیان کرد: ساکنان این روستا همکاریهای خوبی با بنیاد مسکن در زمینه اجرای طرح هادی و آسفالت راهها داشته اند به طوری که شاهد مشارکت 10 میلیارد ریالی نقدی و غیرنقدی اهالی این روستا در زمینه طرح هادی بوده‌ایم.

علی نظری شیخ احمد عمران و آبادانی روستاها را از مهمترین برنامه‌ها و اولویتها در شهرستان برشمرد و تصریح کرد: در راستای افزایش ماندگاری روستاییان و نیز مهاجرت معکوس به مناطق روستایی تلاش می‌کنیم تا با همکاری و مشارکت دستگاههای مختلف زمینه توسعه روستایی را در خلخال فراهم آوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز