معاون ورزش و جوانان استان همدان:

ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان همدان در شش ماه نخست سال اعلام شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۰:۰۰
کد خبر: ۴۶۴۶۰۲
ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان همدان در شش ماه نخست سال اعلام شد
علی ضمیری کامل گفت:با توجه به معیارهای کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان همدان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،با اشاره به ارزیابی هیئت‌های ورزشی استان همدان اظهار کرد: در جمع‌بندی برترین هیئت‌های ورزشی همدان، در شش‌ماهه نخست امسال هیئت‌های دوومیدانی، جودو و تنیس روی میز در رتبه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی افزود: همچنین هیئت‌های کبدی، قایقرانی، کشتی، ورزش‌های همگانی، والیبال، تنیس و ورزش‌های روستایی و عشایری به‌عنوان هیئت‌های چهارم تا دهم این ارزیابی معرفی شدند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به معیارهای این ارزیابی گفت: عدم ارسال اطلاعات، عدم اعزام به مسابقات کشوری، کاهش ورزشکاران سازمان‌یافته، عدم برگزاری لیگ‌های استانی و عدم ارتقاء سطح داوران و مربیان می‌تواند نقش مهمی در کاهش رتبه هیئت‌ها در این ارزیابی داشته باشد.

ضمیری کامل خاطرنشان کرد: حمایت از ورزشکارانی که شانس مدال‌آوری و کسب موفقیت در این مسابقات مهم ورزشی را دارند ازجمله اهداف اداره کل و هیئت ورزشی استان است که در این راستا نیازمند حمایت روزافزون وزارت و فدراسیون‌های ورزشی نیز هستیم.

وی با اشاره به مهم بودن بیمه ورزشی ورزشکاران گفت: هیئت‌های ورزشی تأکید زیادی بر تحت پوشش قرار دادن ورزشکاران به بیمه ورزشی داشته باشند که بتوانیم پنج درصد جمعیت استان را تحت پوشش بیمه ورزشی در سال 95 در آوریم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: برای رسیدن به این مهم جلسات و هم‌اندیشی‌های متعددی با حضور روسای ورزشی یادشده با حضور متخصصان و کارشناسان ورزش استان برگزارشده و در صورت نیاز با متخصصان و کارشناسان کشور نیز مراوده و مذاکراتی خواهیم داشت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز