رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان؛

تلاش کاراته کاهای قزوینی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی

۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۱:۰۵
کد خبر: ۴۶۴۸۶۱
تلاش کاراته کاهای قزوینی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی
رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان فردا سه شنبه 13مهرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود و نمایندگان استان قزوین درصدد تصاحب پیراهن تیم ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در بخش کومیته وزن 75-کیلوگرم رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان که از ساعت 10صبح روز سه شنبه 13مهرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری در این وزن برای حضور در بازی های جهانی رقابت خواهند کرد.

این رقابتها را داوران رسمی فدراسیون قضاوت خواهند کرد و کادر فنی تیم ملی اعلام کرده اسامی نهایی تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان در دو بخش تیمی و انفرادی در همین روز و پس از برگزاری رقابتهای انتخابی مشخص خواهد شد ضمن اینکه نفرات حاضر در بخش کومیته تیمی نیز با نظر کادر فنی انتخاب و معرفی می شوند.

در وزن 75-کیلوگرم این رقابتها ابراهیم حسن بیگی، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری باید برای قرار گرفتن در ترکیب کومیته انفرادی باهم رقابت کنند.

گفتنی است سایر نفرات تیم ملی عصر روز 13مهرماه وارد اردو می شوند و مرحله پانزدهم اردوی تیم ملی نیز از صبح چهارشنبه 14مهرماه تا 18مهرماه برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز