با حضور سردار یزدانی برگزار شد:

همایش طلایه داران ورزش، مروجان اخلاق

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۰۸:۵۶:۳۲
کد خبر: ۴۶۵۱۹۳
همایش طلایه داران ورزش، مروجان اخلاق با حضور سردار یزدانی در استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا ، همایش طلایه داران ورزش، مروجان اخلاق با سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج کشور، آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، عبدالحمیداحمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، ، سید ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در جمع ورزشکاران، مربیان ورزشی، رؤسای هیاتهای ورزشی، دبیران سمنها، مسئولین ورزشی استان ساعتی پیش درسالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار شد.

سید ارسلان حسینی در این همایش ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه از تمامی دست اندرکاران این برنامه بویژه معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان تقدیر و تشکرکرد و اظهار داشت: برگزاری سلسله همایش های فرهنگی طلایه داران ورزش، مروجان اخلاق که ویژه ی مربیان ورزشی برنامه ریزی شده است در راستای کسب توفیقات فرهنگی و اخلاق مداری در ورزش بوده است که امروز نهمین همایش طلایه داران ورزش و مروجان اخلاق در قالب سه کارگاه و با موضوع 1- ورزش، استحکام و هویت و غرور ملی 2- ورزش اخلاق و معنویت 3- اصول های اخلاقی ورزشکاران 4- ورزشکاران و مشارکت های اجتماعی برگزار می شود..

وی فضای فرهنگی را یکی از دغدغه های اصلی جامعه دانست و افزود: در این مسیر حمایت مسئولین و مداوم بودن برنامه های فرهنگی میتواند نقشی اساسی و تاثیر گذار داشته باشد و تقویت فرهنگ و اخلاق مداری در تمام عرصه ها و بویژه در ورزش موجب رشد و تعالی جامعه و ماندگاری نام نیک قهرمانان در این عرصه خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه خلأهای فرهنگی در ورزش به شدت احساس می شود تصریح کرد: مربیان ورزشی تاثیرگذارترین قشر در تربیت ورزشکاران و جوانان هستند و باید توام با آموزش فنون و تکنیک های ورزشی، بستر رشد فرهنگی را نیز در ورزشکاران فراهم نمایند چراکه کسب مدال در عرصه های قهرمانی ارزشمند است واخلاق مدار بودن قهرمانان بویژه در عرصه های بین المللی ارزشمندتر است. وی همچنین تجلیل از ورزشکارانی که علی رغم تلاش های خود در رقابتها موفق به کسب مدال نشده اند را حرکتی اخلاقی و فرهنگی در راستای آموزش و بستر سازی اخلاقی بر شمرد.

حسینی در ادامه با اشاره به نقش اساسی فرهنگ و آموزش های صحیح به جوانان، ورزش را یکی از عرصه های اصلی و مهم در ظهور و نمایش فرهنگ و ارزشهای جوامع دانست و از نقش آفرینی جوانان قهرمان ایرانی که با رویکرد دینی و اخلاقی خود در رقابت ها حضور یافته و حماسه می آفرینند، به نیکی یاد کرد.

وی در ادامه افزود: آنچه که در این نظام مقدس جمهوری اسلامی اهمیت ویژه ای دارد فرهنگ است که در این زمینه می بایست به جوانان آموزشهای صحیح و ضروری داده شود و در این میان نقش مربیان بسیار موثر و با اهمیت است لذا لازم است که با حمایت از این قشر تاثیر گذار، گامی در راستای آموزش و فرهنگ برداشته شود و مربیان بتوانند فارغ از دغدغه های اقتصادی به تربیت جوانانی افتخار آفرین یاری رسانند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان در پایان ضمن ابراز خرسندی و تقدیر و تشکر از بانیان و مسئولینی که موجبات تصویب قانون استخدام قهرمانان را فراهم نمودند اظهار داشت: کاهش دغدغه های اقتصادی در ورزشکاران و مربیان بستر ساز رشد و پرورش قهرمانان بیشتری در جامعه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز