اتمام حجت استاندار قم با بانک ها؛

بانک‌های منفعل نسبت به اقتصاد مقاومتی انتظار حمایت نداشته باشند

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۰:۲۲
کد خبر: ۴۶۵۳۱۹
بانک‌های منفعل نسبت به اقتصاد مقاومتی انتظار حمایت نداشته باشند
استاندار قم گفت: بانک‌هایی که در اقتصاد مقاومتی مشارکت دارند مورد حمایت دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرند اما بانک‌های منفعل انتظار حمایت نداشته باشند چرا که مشکلات قم به بخش‌های مختلف این استان ارتباط دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی در سیزدهمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروهای انتظامی توانسته امنیت مطلوبی را در شهر قم ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه استان قم در حوزه فرهنگ‌سازی و بسترسازی سرمایه‌گذاری رشد کندی داشته است، اضافه کرد: امیدواریم از هر امکانی در راستای توسعه سرمایه‌گذاری در استان قم به شیوه مطلوبی استفاده شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بانک‌هایی که در اقتصاد مقاومتی مشارکت دارند مورد حمایت دستگاه‌های اجرایی استان قرار می‌گیرند اما بانک‌های منفعل انتظار حمایت نداشته باشند چرا که مشکلات قم به بخش‌های مختلف این استان ارتباط دارد.

وی بر بررسی مشکلات غیرنقدی واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: استفاده از فاینانس ایجاد شده در حوزه‌های مختلف باید مورد توجه مدیران استانی قرار گیرد چرا که می‌توانیم در این زمینه سهمی را برای استان جذب کنیم.

صادقی با اشاره به اینکه آمار ثبت‌نام سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی در سطح کشور مطلوب نیست، مطرح کرد: قم در این زمینه رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است که امیدواریم با اهتمام مدیران این جایگاه را ارتقاء دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز