کشف ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۱:۰۷
کد خبر: ۴۶۶۰۹۱
کشف ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در ایرانشهر
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودرو در عملیات شبانه پلیس در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر برای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که قصد انتقال مواد از شهرستان ایرانشهر به شهرستان‌های همجوار داشتند، را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی دقیق محل فعالیت قاچاقچیان، بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی به منطقه مورد نظر اعزام شدند، بیان کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده مأموران پلیس با خودروی 405 اقدام به تیراندازی و فرار کردند.

رحیمی گفت: قاچاقچیان با توجه به اقدام غافلگیرانه و مقابله به مثل سنگین از طرف مأموران و همچنین با توجه به تاریکی شب و عوارض طبیعی ناشی از وجود نخلستان، خودرو را رها کرده و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران بلافاصله اقدام به پاکسازی منطقه کرده و موفق به کشف 70 بسته 10 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در خودرو شدند.

 

وی با بیان اینکه تلاش مأموران برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، گفت: با اشرافیت اطلاعاتی پلیس امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیدت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای فعال در حوزه توزیع مواد مخدر است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز