مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان:

آمار و آمارگیری مبنای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در کشور است / تاکید بر مشارکت بیشتر جوانان و ورزشکاران

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۱:۲۸
کد خبر: ۴۶۶۲۵۹
آمار و آمارگیری مبنای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در کشور است / تاکید بر مشارکت بیشتر جوانان و ورزشکاران
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با تاکید به اهمیت شرکت جوانان و ورزشکاران در سرشماری گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن یک مقوله مهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان، علی یاور عزیزپور، بر اهمیت ارائه آمار صحیح تاکید کرد و اظهار داشت: آمار و آمارگیری مبنای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در کشور است، چنان‌چه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌ صورت گرفته براساس پایه‌ای نادرست باشد به طور حتم خروجی آن پیشرفتی را در بر نخواهد داشت.

مدیر ورزش و جوانان لرستان، با اشاره به تاکید مسئولان ارشد کشور در خصوص شرکت در سرشماری نفوس و مسکن ادامه داد: برای اینکه مدیران بتوانند تصمیم‌گیری‎های درستی را داشته باشند باید آمار ارائه شده از سوی مردم درست و صحیح باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با تاکید به اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن یک مقوله مهم است، تصریح کرد: کلیه کارمندان و بازنشستگان اداره ورزش و جوانان، پیشکسوتان و ورزشکاران استان سعی کنند هرچه سریعتر اقدام به ثبت نام در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن کنند.

علی یاور عزیزپور فرد همچنین از پرسنل اداره کل ورزش و جوانان لرستان خواست به آدرس اینترنتی www.sarshomari95.ir مراجعه و ثبت نام خود را هر چه سریعتر انجام دهند و کد آماری و رهگیری خود را تحویل واحد تحول اداری کنند.

لازم به ذکر است در برخی از مراکز اداره کل ورزش و جوانان لرستان این اقدام در محل اداره شهرستانها انجام می شوند . اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز از ورزشکاران، پیشکسوتان ، سمن ها و پرسنل این شهرستان خواست تا جهت ثبت نام در این طرح ملی با در دست داشتن کد ملی کلیه اعضا خانوار و کد پستی محل سکونت همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 8صبح الی 14 به اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز