قائم مقام سرشماری شهرستان قائمشهر:

۱۲ درصد از روستاها‌ی قائمشهر ثبت نام اینترنتی کردند

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۴:۴۲
کد خبر: ۴۶۷۴۳۲
۱۲ درصد از روستاها‌ی قائمشهر ثبت نام اینترنتی کردند
قائم مقام سرشماری شهرستان قائمشهر گفت : که از 30 هزار نفر خانوار در روستاهای قائمشهر تاکنون12 درصد ثبت نام ایترنتی نفوس مسکن را انجام داده اند .

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر، ایمان پویامهر، معاون فرماندار قائمشهر، به خبرنگار برنا گفت: با پیگیری جدی بخشدار مرکزی شهرستان درباره طرح ملی نفوس و مسکن، و با ورود دهیاران انتظار داریم بیش از نیمی از ساکنین روستاها به صورت اینترنتی در سرشماری ثبت نام شوند.

وی ادامه داد: با طرحی که در روستاها در حال پیاده کردن است درصدد هستیم تا 90 درصد دیگر ثبت نام در روستاها تا پایان هفته به اتمام برسانیم.

قائم مقام سرشماری شهرستان قائمشهر با بیان اینکه  در حوزه شهری بیش از 13 هزار نفر جمعیت ثبت نام کردند، افزود: در قسمت شهری به دلیل سال تحصیلی دانش آموزان ضعیف عمل کردیم اما درصدد هستیم با همت والدین و کمک مدیران مدرسه  سریع تر ثبت نام  مسکن را انجام دهیم.

پویامهر مشارکت آحاد مردم در مرحله اول را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: تلاش و همت مضاعف در راستای اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب و دعوت از مردم در مرحله اول ثبت نام سرشماری به صورت اینترنتی، جزو وظایف اداری محسوب می شود.

به گفته وی  ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن تا ۲۴ مهر ادامه دارد و ثبت نام اینترنتی سرشماری قابل تمدید نیست و از روز ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان کار سرشماری را به صورت حضوری ماموران آموزش دیده این طرح انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز