مدیریت استان مسئول برطرف کردن عدم امکانات و تبعیض؛

کودکان نیاز به مشاوره ی آموزشی دارند

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۵:۳۴:۴۳
کد خبر: ۴۶۷۵۹۱
کودکان نیاز به مشاوره ی آموزشی دارند
استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر کودکان نیاز به مشاوره ی آموزشی دارند و ما بعنوان مسئولین استان باید با ایجاد امکانات مناسب این نیاز برطرف نماییم.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در نشست صمیمانه با تعدادی از اعضاء و جمعی از کودکان و نوجوانان شهری و روستایی عضو کانون پرورش فکری که به مناسبت روز جهانی کودک صورت پذیرفت اظهار داشت: شوراهای مختلفی در خصوص اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان، بانوان، سالمندان تشکیل شده است و اخیرا نیز شورای کودکان تشکیل شده است و مسائل این اقشار در این شوراها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان در این شوراهاتلاش می کند که در راستای حل مشکلات قشرهای مختلف جامعه قدم بردارد، افزود: در حال حاضر کودکان نیاز به مشاوره ی آموزشی دارند و ما بعنوان مسئولین استان باید با ایجاد امکانات مناسب این نیاز برطرف نماییم.

زرگرپور با بیان اینکه امکانات آموزشی و تفریحی شامل کتابخانه، پارک و ... در برخی از نقاط شهر وجود دارد، اذعان کرد: تبعیض در پراکندگی این امکانات در نقاط مختلف دیده می شود و مدیریت استان وظیفه دارد که این عدم امکانات و تبعیض را برطرف نماید.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کودکان در آینده مسئولیت های مختلف را بر عهده خواهند گرفت، خطاب به آنان گفت: آینده کشور به دست شما آینده سازان رقم می خورد باید برای ایفای نقش موثر در جامعه با سلاح علم، ایمان و اخلاق آماده شوید.

مدیر ارشد استان به آسیب های اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود: گرچه استان اصفهان به دلیل تدین مردم سطح آسیب های اجتماعی کمتری نسبت به میانگین کشوری دارد ولی شبکه های مجازی جدای از آثار مثبت خود مشکلاتی را در این بخش ایجاد کرده است.

استاندار اصفهان در پایان ضمن قدردانی از زحمات مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، گفت: علیرغم محدودیت های موجود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خدمات خوبی را به کودکان ارائه داده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز