مدیر کل بحران استان ایلام:

۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی بیمه می شوند

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۸:۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۶۸۸۲۷
۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی بیمه می شوند
مدیر کل بحران استان ایلام گفت:40 هزار واحد مسکونی روستایی بیمه می شوند.
به گزارش  برنا،  احمد کرمی مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام در شهرستان چرداول گفت: با فرهنگ سازی و هدف گذاری  و هماهنگی با معاونت عمرانی و دفتر امور روستایی  باید 40هزار واحد مسکونی بیمه شوند.

مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام در سفر به شهرستان چرداول و در دیدار با فرماندارو شهرداران این شهرستان اظهار داشت: باید جامعه به سمتی سوق داده شود که کمترین هزینه در خصوص جبران خسارات ناشی از آثرات بلایای طبیعی بر دوش مردم و دولت گذاشته شود و این امر جز با فرهنگ سازی در خصوص بیمه حوادث امکان پذیر نیست.

وی افزود: با توجه به این که بیشتر مناطق مسکونی اعم از شهری و روستایی در مناطق حادثه خیز قرار دارد باید در بین مردم فرهنگ سازی شود و فرهنگ بیمه در جامعه نهادینه شود تا کمترین آسیب ناشی از حوادث و بلایا بر دوش مردم و دولت قرار گیرد.

مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام با اشاره به آغاز فصل بارش و خطر ایجاد سیل و رواناب ها در مناطق شهری و روستایی بر ضرورت آمادگی دستگاه های ذیربط به خصوص شهرداری ها تأکید کرد و گفت: مابقی اعتبارات سیل سال گذشته با پیگیری های لازم مصوب شده و انشاء الله به زودی در بین دستگاه ها تقسیم خواهد شد و دستگاه ها خصوصا شهرداری ها باید نسبت به رفع مشکلات و خسارات ناشی از سیل که ممکن است در سال آبی جدید مشکلاتی را در شهرها ایجاد کند اقدام سریع و عاجل را صورت دهند.

کرمی گفت: همه ی تلاش ما کمک به دستگاه های درگیر در حوادث است و این کمک ها بیشتر در راستای پیش بینی و پیشگیری از حوادث و کاهش اثرات آن ها خواهد بود . 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز