رئیس بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع):

مسابقات ورزشی شمالغرب کشور در اردبیل برگزار می‌‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۶:۵۹
کد خبر: ۴۶۹۲۷۶
مسابقات ورزشی شمالغرب کشور در اردبیل برگزار می‌‌شود
رئیس بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال و والیبال شمالغرب کشور یادواره شهید اعلمی با حضور ۸ استان در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، محمدجواد بیدار  در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: ستاد یادواره بزرگداشت شهید اسماعیل اعلمی،‌ شهید شاخص ورزش کشور بعد از ابلاغ و معرفی این شهید به عنوان شهید شاخص ورزش کشور در اردبیل تشکیل شد که تا به امروز بیش از 20 جلسه در رابطه با برگزاری این یادواره در سطح استان برگزار شده و تمامی مصوبات به اجرا رسیده است.

وی گفت: یادواره پهلوان شهید اسماعیل اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل روز دوشنبه 26 مهرماه ساعت 9:30 صبح در محل حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار می‌شود که در این مراسم از قهرمانان ملی و مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی استان اردبیل دعوت به عمل آمده است.

رئیس بسیج ورزشکاران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: مسابقات ورزشی شمالغرب کشور با حضور 8 استان، یادواره شهید اعلمی از فردا و در رشته‌های فوتسال و والیبال در اردبیل آغاز می‌شود که برگزاری این مسابقات در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز گسترش ورزش در بین جوانان و نوجوانان می‌باشد.

بیدار با اشاره به اینکه 3 کتاب نیز در یادواره شهید اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل رونمایی می‌شود، تصریح کرد: مراسم ( آبروی کوچه‌ها، افتخار محله‌ها) به منظور معرفی شهدای دفاع مقدس به جوانان و تبیین شخصیت و آرمان‌های شهدای والامقام نیز در مقابل درب منزل شهید اعلمی برگزار شد تا نسل جدید انقلاب و جوانان و نوجوانان با شناخت مناسب از شهیدانی که برای این کشور افتخار آفرین شدند، آن‌ها را برای خود الگو قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز