رئیس اتاق تعاون استان اصفهان:

اصفهان میزبان نمایشگاه سراسری توانمندیهای بخش تعاون کشور

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۴:۲۱
کد خبر: ۴۶۹۵۳۵
اصفهان میزبان نمایشگاه سراسری توانمندیهای بخش تعاون کشور
رئیس اتاق تعاون استان اصفهان گفت: نمایشگاه سراسری تولیدات و توانمندیهای بخش تعاون کشور توسط اتاق تعاون استان اصفهان در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا از اصفهان، حبیب ا... بهرامی در کمیسیون تخصصی تجارت و امور نمایشگاهی اتاق تعاون اظهار داشت: اتاق تعاون استان در نظر دارد نمایشگاهی در سطح استانی یا ملی از تولیدات و توانمندیهای تعاونی ها برگزار نماید که در صورت استقبال اعضاء، هیات تجاری به بازارهای هدف در کشورهایی که زمینه همکاری با تعاونی ها داشته باشند اعزام خواهند شد.

وی ضمن ارائه گزارش کمیسیون تجارت و صادرات اتاق تعاون ایران و همچنین گزارش چهل و یکمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدات صادرات محور شرکت های تعاونی از طریق هدایت کمک ها و تسهیلات به سمت شرکت های تعاونی توانمند صادراتی، گسترش همکاری و تعامل با سازمان توسعه تجارت و معرفی خدمات این سازمان به تعاونگران از جمله ایده های این اتاق در بحث توسعه صادرات است.

دبیر اتاق تعاون نیز در اینباره گفت: همانطور که برای توسعه صادرات کار می کنیم لازم است برای بازار داخل هم کار کنیم. اگر سعی داریم ارزی وارد کشور شود، از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری کنیم.

طاهری ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص میزان صادرات استان از مبادی گمرکات استان اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل گمرک استان در 6 ماهه اول سال جاری کل صادرات استان، به مبلغ 661 میلیون دلار بوده است. البته لازم به ذکر است که محصولات استان از دیگر گمرکات در استان های دیگر نیز صادر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز