استاندار آذربایجان غربی :

تولید کنندگان با افزایش کیفیت ، در بین مردم اعتماد سازی کنند

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۵۰:۴۲
کد خبر: ۴۶۹۹۳۰
تولید کنندگان با افزایش کیفیت ، در بین مردم اعتماد سازی کنند
استاندار آذربایجان غربی : تولید کنندگان با افزایش کیفیت و دریافت استاندارد ، در بین مردم اعتماد سازی کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار آذربایجان غربی در آیین گرامیداشت روز استاندارد که در سالن جلسات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، با اشاره به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: برای دستیابی به اهدف سیاست های اقتصاد مقاومتی از تولید داخلی حمایت می کنیم و در این زمینه تولید کنندگان نیز باید با افزایش کیفیت تولیدات خود در بین مردم اعتماد سازی کنند.

سعادت ادامه داد: بسته بندی مناسب ، بازاریابی داخلی و خارجی برای محصولات تولیدی کشور و رعایت استانداردهای کشورهای مختلف دنیا برای افزایش صادرات باید مد نظر تولید کنندگان کشورمان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جلسه اخیر رییس رسانه ملی در استان اشاره نمود و گفت: رسانه فرصت خوبی برای معرفی واحدهای راکدی است که به چرخه تولید برگشته اند تا بدین طریق مردم بیشتر با محصولات تولیدی این واحدها آشنا و اعتمادسازی لازم بوجود آید.

در این جلسه مقرر شد تولید کنندگان استان که توانسته اند موانع تولید خود را رفع و دوباره به چرخه تولید برگردند، صدا و سیما در چندین نوبت اقدام به تبلیغ محصولات تولیدی آنها به صورت رایگان در صدا و سیمای استان نماید .

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه گفت: این فرصت بسیار خوبی است تا محصولات تولیدی کارخانجات استان دوباره تبلیغ و در بین مردم معرفی شوند .

وی در ادامه به اهمیت استاندارد و تولید و استفاده از محصولات با کیفیت اشاره نمود و اظهار داشت : بدون شک استفاده از محصول با کیفیت رعایت حقوق شهروندی و حقوق انسانها است چرا که محصولات بی کیفیت موجب ایجاد مشکلات زیادی در جامعه خواهد شد .

در پایان این مراسم از واحد های نمونه استاندارد استان آذربایجان غربی در بخش های مختلف تجلیل شد . 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز