بزودی انجام می شود:

افتتاح پروژه عظیم کاروانسرای سنگی با همکاری شهرداری قدس و منطقه ۲۱

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۳:۳۴
کد خبر: ۴۶۹۹۵۲
افتتاح پروژه عظیم کاروانسرای سنگی با همکاری شهرداری قدس و منطقه ۲۱
عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت: پروژه عظیم کاروان سرای سنگی با همکاری شهرداری قدس و شهرداری منطقه 21 به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، خدابخش محمدزاده‌پودینه از افتتاح قریب‌الوقوع پروژه عظیم پل ورودی شهر قدس خبر داد و اظهار کرد: این پروژه بزرگ، کار‌آمد و ماندگار با همکاری شهرداری قدس و شهرداری منطقه 21 تهران در کم‌ترین زمان ممکن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

عضو شورای اسلامی شهر قدس بیان کرد: این پروژه در اصل از پروژه‌های مربوط به اداره راه و شهرسازی شهرستان قدس است و جاده‌ای که این طرح بزرگ در آن اجرا می‌شود نیز در محدوده شهرداری قدس نیست بلکه در محدوده شهرداری منطقه 21 تهران قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: اما با همه این شرایط شهرداری شهر قدس با تمام مشکلاتی که این پروژه به همراه داشت مصمم به همکاری و مشارکت در اجرای این طرح عظیم شد.

 

محمدزاده‌پودینه خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه مشکلات ترافیکی بسیاری رفع شده و رضایت و رفاه شهروندان شهر قدسی را که بزرگترین آرزوی مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر قدس است، در پی خواهد داشت.

 

عضو شورای اسلامی شهر قدس خاطرنشان کرد: مشارکت و همکاری شهرداری شهر قدس در اجرای این پروژه بزرگ و راهگشا شامل تملیک سه ملکی بود که در حریم این جاده  قرار داشت و مانع بزرگی برای پیش‌برد طرح بود.

 

وی گفت: با توجه به مشکلات پیش روی این پروژه توافقات انجام شده با طرف‌های دیگر درگیر در این پروژه کلید‌ خورد و در حال حاضر مراحل پایانی به بهره‌برداری رسیدن را سپری می‌کند و به زودی به حول و قوه الهی افتتاح خواهد شد و مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

 

محمدزاده‌پودینه اظهار کرد: پل سه‌راه کاروان‌سرای سنگی به دلیل واقع شدن در مبدأ ورودی شهر قدس و قرار گرفتن در شاهراه کلیدی ترانزیت کشور اهمیت به‌سزایی برای رفع بسیاری از مشکلات ترافیکی و ... به ویژه برای شهرواندان عزیز شهر قدسی و همچنین خودرو‌های عبوری از این جاده که با آن دست به گریبان هستند، دارد.

 

وی بیان کرد: با اتمام و تکمیل این پروژه بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین بار ترافیکی که در حال حاضر در محدوده تقاطع کاروانسرای سرای سنگی و وردآورد وجود دارد رفع خواهد شد.

 

عضو شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: همچنین این پروژه با پایان رسیدن در تسهیل عبور و مرور خودروها در این محور نقش بسزا و انکار‌ناشدنی خواهد داشت.

 

محمدزاده‌پودینه خاطرنشان کرد: کار عظیمی که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر توسط شهرداری شهر قدس با همکاری شهرداری منطقه 21 تهران صورت گرفت همین تملیک سه ملک واقع بر سر‌راه این پروژه است که با تدبیر و تلاش کم نظیر مدیریت شهری شهر قدس نهایی شد.

 

وی گفت: اگر با دقت و انصاف به این عملکرد شهرداری قدس توجه کنیم اذعان خواهیم کرد که بزرگی کار تعریض و توافق بر سر این سه ملک که در مسیر پل کاروانسرای سنگی و در بزرگراه فتح از بانک صادرات تا اول باند کندرو واقع شده است از اجرای خود پل ورودی کمتر نیست.

 

عضو شورای اسلامی شهر قدس در پایان متذکر شد: امیدواریم با اتمام این پروژه به تعهدات خود به مردم عزیز این شهر جامه عمل بپوشانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز