مدیرکل حراست استانداری قزوین:

آرامش در سازمان ها مستلزم اقدامات حراستی است

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۰:۱۲
کد خبر: ۴۷۰۲۵۲
آرامش در سازمان ها مستلزم اقدامات حراستی است
بهزاد پرویزی عنوان کرد: ایجاد ثبات و آرامش در سازمان ها نیازمند اقدامات حراستی بوده و از طرفی هم حراست ها حافظ آبروی سازمان ها هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، بهزاد پرویزی مدیرکل حراست استانداری قزوین در همایش توجیهی- آموزشی حراست های تابعه استانداری در سخنانی بیان کرد: از جمله وظایف اساسی حراست ها، پیش بینی های لازم برای مواجه با تهدیدات است و با توجه به رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی باید به صورت مستمر در این حوزه ها از نظر علمی و فنی تقویت شوند.

پرویزی افزود: حفاظت و حراست از جمله اقداماتی است که باید صورت گیرد تا آبروی سازمان حفظ شود.

وی با اعلام اینکه استانداری قزوین دارای 50محیط و اداره زیرمجموعه سازمانی است تصریح کرد: از جمله اقدامات حراست ها رصد اخبار فعالیت ها با هدف ایجاد وحدت و آرامش در سطح سازمان و ادارات می باشد که نمونه بارز آن در سفر ریاست جمهوری اتفاق افتاد و برگ زرینی در کارنامه حراست ها برجای گذاشت.

این مقام مسوول گفت: مجموعه حراست به دنبال ایجاد نگاه وحدت آفرین به دور از جناح ها و  صف بندی های سیاسی است و حفاظت از اخبار و اطلاعات سازمان و اموال کارکنان از جمله اقداماتی است که توسط این نهاد صورت می گیرد.

پرویزی در ادامه به ایجاد همدلی و وحدت بین کارکنان اشاره کرد و افزود: در دو ماه گذشته شاهد سفر تعداد زیادی از معاونین وزرا و ریاست محترم جمهور بودیم که در این سفرها وحدت و همدلی بین کارکنان حراست را مشاهده کردیم که در بخش های مختلف وبا توجه به مسوولیت های مختلفی که وجود داشت اقدامات لازم به خوبی صورت گرفت.

وی یادآور شد: کارکنان حراست با جدیت و دقت تاکنون به انجام وظیفه پرداخته و با این وحدت و همدلی توانستند آرامش و امنیت را به ارمغان بیاورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز