به ریاست معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری :

شورای قشر نخبگان بسیجی رسانه های شهرستان ری تشکیل شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۷۱۶۶۴
شورای قشر نخبگان بسیجی رسانه های شهرستان ری تشکیل شد
به دنبال همدلی وایجاد همیاری بین رسانه های دیداری وشنیداری ومکتوب شهرستان ری شورای قشر نخبگان رسانه ری تشکیل وانتخابات هیئت رئیسه آن برگزارگردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، به دنبال همدلی وایجاد همیاری بین رسانه های دیداری وشنیداری ومکتوب شهرستان ری شورای قشر نخبگان رسانه ری تشکیل وانتخابات هیئت رئیسه آن برگزارگردید.

در این جلسه هادی تمهیدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در سخنانی بر اهمیت حوزه رسانه و اطلاع رسانی سازنده تاکید کرد و گفت: خبرنگاران چشم و گوش جامعه هستند و عامل مهمی بین مسئولان و مردم محسوب می شوند.

وی افزود: شورای قشر نخبگان رسانه می تواند با اطلاع رسانی سازنده و به موقع، بسیاری از مسائل، مشکلات و معضلاتی که مغفول مانده است را به آگاهی مسئولان و تصمیم گیران برسانند.

در این نشست همچنین، سید محمد موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: مجوز نمایندگی خانه مطبوعات استان تهران در شهرستان ری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ابلاغ شده و خبرنگاران می توانند با برگزاری مجمع، نسبت به انتخاب نماینده خود اقدام کنند.

وی افزود: برنامه های مفید و سازنده از جمله انتخاب شهرری به عنوان نامزد پایتخت کتاب کشور، برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی، بزرگداشت مفاخر فرهنگی و هنری و... در سطح شهرستان ری در حال انجام است که انتظار می رود این رویدادهای بزرگ به شایستگی اطلاع رسانی شود.

گفتنی است در ادامه اعضای هئیترئیسهقشرنخبگانرسانهریمدیرهبهترتیب آرا ۱-مهدی صدفی زاده ۲-روحالهحسینزاده ۳-محسنشیرازی۴- بهنام ژاله انتخاب و نیاز گلی به عنوان عضو علی البدل و همچنین محمد محمدی فر به عنوان بازرس و علی کیوانی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز