مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خبر داد:

برگزاری۱۳۸ برنامه طی هفته پدافند غیرعامل در قزوین

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۲۰:۱۴
کد خبر: ۴۷۲۸۴۸
برگزاری۱۳۸ برنامه طی هفته پدافند غیرعامل در قزوین
محمد افشار از برگزاری 138عنوان برنامه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین در دیدار اعضای شورای پدافند غیرعامل استان قزوین با آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با اعلام این خبر گفت: با تدابیر اندیشیده شده در اداره کل پدافند غیرعامل استان قزوین 138عنوان برنامه طی هفته پدافند غیرعامل در قزوین برگزار و اجرایی می شود.

افشار اظهار کرد: روز دوم تا هشتم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل است که در طول این هفته برنامه های متنوعی در سطح استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: 13کارگروه تخصصی در شورای پدافند غیرعامل فعالیت دارند و دو قرارگاه پدافند زیستی و پدافند سایبری نیز تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل را پایش می کنند.

این مقام مسوول در ادامه به حوزه های پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: در 8حوزه تهدیدات بیولوژیکی، سایبری، شیمیایی، هسته ای، کاربری، مردم محور، اقتصادی و نظامی اقدامات اولیه و برنامه ریزی ها به صورت کارشناسی صورت گرفته و در حال پیگیری است.

افشار تصریح کرد: برخی دستگاه های دولتی برنامه هایی را برای هفته پدافند غیرعامل اعلام کرده‌اند و برخی از برنامه ها نیز از سوی اداره پدافند غیرعامل به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

وی در پایان عنوان کرد: اداره کل پدافند غیرعامل استان قزوین دو سال متوالی رتبه ممتاز و اول کشوری را از سوی پدافند غیرعامل کشور کسب کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز