رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:

پرداخت ۲هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق کسب و کار در استان

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۳:۳۶:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۸۶۳
پرداخت  ۲هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق کسب و کار در استان
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: 2هزار و 970 میلیارد ریال تسهیلات دونق تولید و کسب و کار به 122 طرح استان پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،محمدرضا صفی خانی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل استان افزود: این میزان تسهیلات نه تنها در حوزه صنعت و معدن بلکه در رابطه با واحدهای تولیدی مختلفی بوده که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 233 واحد نیز در مرحله عقد قرارداد با بانک هستند، اظهار کرد: یکهزار و 690 میلیارد ریال نیز به این تعداد پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تاکنون 2 هزار و 271 واحد در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که 180 واحد آن به دلیل برخی مشکلات بازگشت داده شده و از سیستم خارج می شود.

صفی خانی اضافه کرد: لرستان در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای ثبت نام شده در سامانه بهین یاب رتبه نخست کشور را دارد و در تعداد تسهیلات پرداختی از رتبه 30 به 23 ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه متوسط پرداخت تسهیلات در این رابطه بیش از 73 درصد است، افزود: همچنین 180 میلیارد ریال در طرح پرداخت مستقیم به 61 متقاضی پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین گفت: با توجه به رونق سنگ در بازار عراق، این کشور می تواند پذیرای سنگ استان باشد.

صفی خانی اظهار کرد: در صورت حمایت جدی از سنگبری های استان، می توان با ارائه تسهیلات و نوسای بخشی از خطوط، بازار عراق را در اختیار گرفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز