همزمان با هفته تربیت بدنی در مشهد؛

سومین همایش باشگاه های خصوصی خراسان رضوی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۵:۱۴:۵۴
کد خبر: ۴۷۲۹۳۰
در هفته تربیت بدنی و ورزش سومین همایش باشگاه های خصوصی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سومین همایش باشگاه های خصوصی خراسان رضوی با شرکت 800 نفر از نمایندگان باشگاه های ورزشی استان در سالن همایش های هتل پارس مشهد برگزار شد.

در این همایش حیدر خوش نیت معاون سیاسی اجتماعی،امنیتی فرماندار مشهد اظهار کرد:در حوزه آسیب های اجتماعی با مشکلات زیادی روبرو هستیم

وی افزود:امروز فضای مجازی تبدیل به یک تهدید شده است،با این نگرش موضوع ورزش می تواند در حوزه اخلاق اجتماعی بسیار تاثیر گزار باشد.

معاون سیاسی اجتماعی،امنیتی فرماندار مشهد عنوان کرد:امروز برای گسترش عرصه ورزش در جامعه نیازمند مشارکت و ورود بخش خصوصی هستیم،با این دید 21 درصد ورزش همگانی ما در حال مدیریت به دست بخش خصوصی است و باید این آمار را به 95 درصد برسانیم.

وی افزود: ساختار اداره کردن کشور باید به سمتی برود که بخش خصوصی در این فضا فعالیت کند.

در ادامه این همایش محمد ابراهیم افشاری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اظهار کرد:موضوع قاچاق کالا امروزتبدیل به بحث روز رسانه ها شده است،با این دید طبق آمار باید گفت موضوع قاچاق کالا به تمام بخش های کشور آسیب وارد می کند.

وی افزود:در طی 6 ماه گذشته بیش از 1200 انبار کالای قاچاق کشف شد که ارزشی برابر با 7 هزار میلیارد تومان داشت.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با تاکید بر ضررهای سیگار در جسم انسان،عنوان کرد:طبق اطلاعات بدست آمده در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس 25 کارخانه با برند های تولیدی سیگار دنیا فعالیت می کنند و روزانه با 70 قایق این سیگار ها را به سمت بنادر کشورمان انتقال می دهند که در واقع این قایق ها موشکی است که تیرو ترکش هایش بسته های سیگار است.

افشاری با بیان اینکه در بحث تقلب و بسته بندی کالا تحرکات زیادی مشاهده شده است،یادآور شد:پاکستان محل تولید مکمل های ورزشی،قرص ها و داروهای تقلبی در منطقه است،با این دید سالانه 400 میلیون دلار گردش مالی مکمل های ورزشی در کشور است و 90 درصد آن قاچاق است،باید گفت باشگاه های ورزشی و خصوصی ساماندهی شده در استان از عرضه مکمل های ورزشی خصوصا غیر مجاز جلوگیری کرده اند..

سرهنگ مهدی منصورزاده رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در ادامه این همایش اظهار کرد:در باشگاه های ورزشی باید از اسامی ایرانی برای نام مجموعه استفاده شود،همچنین باید گفت تبلیغ باشگاه های ورزشی در فضای مجازی ممنون می باشد.

وی افزود:در طی بازدید هایی که انجام شده مشاهده شد که دربرخی باشگاه های ورزشی مسائلی همچون شرط بندی و استفاده از موسیقی های غیر مجاز صورت می گیرد،لذا استفاده از خالکوبی هم برای افراد ورزشکار امری ناپسندیده است و نباید انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز