استاندار در جلسه کارگروه اشتغال استان عنوان کرد:

مازندران در شمار ۶ استان برتر کشور در سرشماری اینترنتی است

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۷:۰۲
کد خبر: ۴۷۳۲۱۱
مازندران در شمار ۶ استان برتر کشور در سرشماری اینترنتی است
استاندار مازندران گفت: مردم مازندران با مشارکت 61/38 درصدی رتبه سوم کشور را در سرشماری اینتر نتی به خود اختصاص دادند و مازندران به لحاظ جمعیتی در شمار 6 استان برتر کشور در این راستا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان، با اشاره به رتبه نخست مازندران در توزیع بسته حمایتی تولید در کشور، ضمن قدردانی از تلاش و همراهی بانک ها در این راستا، یادآور شد: تاکنون از 470 میلیارد تومان سهم استان از بسته حمایتی، بالغ بر 220 میلیارد تومان به واحدهای متقاضی پرداخت شده و انتظار می رود با جدیت تمام، کار تداوم یابد.

ربیع فلاح با اشاره به این که اگر می خواهیم تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، نتایج موثر به همراه داشته باشد باید افراد دارای مهارت باشند، گفت: زمینه تقویت مهارت های فنی و حرفه ای باید بیش از پیش فراهم شود.

استاندار اعلام کرد: افرادی که با گذراندن دوره های فنی و حرفه ای، مدرک کار‌آموزی را اخذ نمایند برای دریافت تسهیلات با سود کمتر به بانک ها معرفی و حمایت می شوند.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تاکید کرد: بانک ها نظارت لازم بر نحوه هزینه کرد تسهیلات پرداختی به عمل آورند تا اهداف پیش بینی شده در بسته حمایتی نظیر ارتقا اشتغال و تولید محقق شود.

استاندار با اشاره به این که اعتبارات تخصیصی از محل تبصره 26 قانون بودجه سال 95 باید بطور کامل جذب شود، افزود: بانک های عامل و دستگاه های مسئول در راستای حمایت از اقشار نیازمند نهایت اهتمام را معمول دارند.

رئیس ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه سوم مازندران در سرشماری اینترنتی در کشور، ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران و تلاشگران این بخش، خاطرنشان کرد: مردم مازندران با مشارکت 61/38 درصدی این جایگاه را به خود اختصاص دادند و مازندران به لحاظ جمعیتی در شمار 6 استان برتر کشور در سرشماری اینترنتی قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: مردم مازندران مشارکت پذیرند و مشارکت از مولفه های توسعه جوامع است.

139508026616

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز