با حضور دکتر عارف:

دفتر مجمع نمایندگان تهران در اسلامشهر افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۰:۵۰
کد خبر: ۴۷۳۳۱۵
دفتر مجمع نمایندگان تهران در اسلامشهر افتتاح شد
دفتر مجمع نمایندگان تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در اسلامشهر با برپایی مراسمی با حضور دکتر عارف رئیس فراکسیون امید و 13 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبر گزاری برنا از تهران، در این مراسم که جمعی از مسئولان و روسای ادارات، فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان و جمعی از اقشار مختلف مردم حضور داشتند، محمدرضا عارف در سخنانی اظهار داشت: این اولین دفتری است که در دوره جدید در حوزه انتخابیه تهران افتتاح می شود و در روزها و هفته های آینده دفاتر دیگر در سایر شهرستان های وابسته به تهران نیز افتتاح خواهند شد.

وی افزود: همه مطالبات مطرح شده از سوی مردم اسلامشهر را قبول داریم و باید این مطالبات پیگیری شود.

عارف در ادامه با اشاره به بحث متروی اسلامشهرگفت: در این زمینه دو جلسه با استاندار و اعضای شورای شهر تهران برگزار کرده ایم و هفته آینده نیز در همین راستا با شهردار تهران جلسه ای خواهیم داشت و موضوع را دنبال خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنچه که ما تقاضا داریم این است که نخبگان اسلامشهر ما را از طریق دفتر نمایندگان یاری کنند تا در جریان اولویت ها و مشکلات شهرستان قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: ما به کمک فعالان سیاسی اجتماعی شهرستان نیاز داریم تا مشکلات را اولویت بندی کنیم؛ قطعا در این راه مباحثی همچون مترو، بیمارستان و فاضلاب شهری که از مطالبات اولیه مردم اسلامشهر است را دنبال خواهیم کرد.

عارف خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که دفتر نمایندگان مجلس را یاری دهید تا به نتیجه مطلوب و مورد نیاز شما برسیم؛ ما خودمان را نماینده همه مردم می دانیم و هیچ اولویتی را به گروه خاصی نمی دهیم.

 

1234567

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز