مدیر عامل شرکت آبفار لرستان گفت:

زمینه آبرسانی به ۹۰۰۰ نفر از جمعیت روستایی استان فراهم شده است

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۹:۳۱
کد خبر: ۴۷۳۳۱۸
زمینه آبرسانی به ۹۰۰۰ نفر از جمعیت روستایی استان فراهم شده است
مدیر عامل شرکت آبفار لرستان گفت: با اتمام برخی پروژه‌های در دست اجرای این شرکت، زمینه آبرسانی به 9000 نفر از جمعیت روستایی استان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،علیرضا کاکاوند  افزود: طرح مجتمع آبرسانی به مجتمع طالقان در شهرستان خرم‌آباد با 6 روستا و آبرسانی به روستاهای ونایی بروجرد و خمه سفلی الیگودرز در آبان ماه‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال ا محل اعتبارات صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

کاکاوند با بیان اینکه  طرح مجتمع آبرسانی به مجتمع طالقان با 6روستای طالقان، باده، میل میلک، ده سفید وسطی، ده سفید سفلی و کیان قورچی با جمعیت 2007 نفر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال اجرایی شده است، اضافه کرد: برای اجرا و تکمیل این مجتمع، لوله‌گذاری به طول ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر، احداث دو باب احداث مخزن بتونی ۱۰۰ متر مکعبی، احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ با دیوار پیش ساخته اجرایی شده است.

مدیر عامل شرکت آبفار لرستان با اشاره به اینکه برای تکمیل این طرح تجهیز ۱ حلقه چاه، تجهیز یک حلقه چاهک و ایجاد راه دسترسی اجرایی شده است، گفت: برای آبرسانی به روستای ونایی از توابع شهرستان بروجرد نیز اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال هزینه شده است.

کاکاوند با تاکید براینکه  برای آبرسانی به این روستا با جمعیتی بالغ بر 6146 نفر لوله‌گذاری به طول 5800 متر، احداث مخزن ۵۰ متر مکعبی و بهسازی یک دهنه چشمه به هرماه راه دسترسی عملیاتی شده است، بیان کرد: آبرسانی به روستای خمه سفلی الیگودرز نیز با جمعیتی بیش از ۸۴۹ نفر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال آبرسانی شده است. برای آبرسانی به این روستا نیز عملیات لوله‌گذاری به طول 1850 متر، احداث مخزن بتونی ۳۰۰ متر مکعبی و تجهیز دو حلقه چاه به همراه راه دسترسی انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آبفار لرستان گفت: با اتمام برخی پروژه های در دست اجرای این شرکت، زمینه آبرسانی به 9000 نفر از جمعیت روستایی استان فراهم شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز