رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

جشنواره "آواها و سرودهای حماسی ترنم بیداری بسیج" در اردبیل برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۰۷:۵۲:۰۹
کد خبر: ۴۷۳۵۷۰
جشنواره آواها و سرودهای حماسی ترنم بیداری بسیج در اردبیل برگزار می‌شود
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: سومین جشنواره آواها و سرودهای حماسی ترنم بیداری بسیج به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، عظیم دشتی در جلسه اعضای شورای مرکزی انجمن آواها و نواهای سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار داشت: سومین جشنواره آواها و سرودهای حماسی ترنم بیداری بسیج به صورت متمرکز برگزار می‌شود که سازمان بسیج هنرمندان به عنوان قرارگاه فرهنگی جنگ نرم اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

وی افزود: حضور مستمر و تاثیرگذار بسیج در تمامی میدانهای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی یکی از خصویات بارز و قابل توجه این نهاد مردمی است که بایستی یه این مهم ارج نهاده شود چرا که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی وملت شریف ایران لحظه‌ای برای کم ارزش کردن ارزشهای انقلاب اسلامی آرام ننشسته و این بار در فکر فتح خاکریزهای فرهنگی جبهه حق هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: در این جنگ که به جنگ نرم معروف است٬ نظام سلطه جهانی با تمامی قوا پا به میدان نهاده و به پشتوانه امپراطوری رسانه‌ای خود در اندیشه خام نابودی کیان فرهنگی ملل اسلامی جمهوری اسلامی ایران هستند.

دشتی گفت: بسیجیان قشرهای مختلف جامعه به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه‌ای بسیار خطیر و حساس را بر عهده داشته و تکلیف  پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از آنان ساقط نخواهد شد که در این راه سازمان بسیج هنرمندان به عنوان قرارگاه فرهنگی جنگ نرم اقدام به برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری وادبی می‌نماید که جشنواره آواها و نواها یکی از این جشنواره‌ها است. 

وی اظهار کرد: این جشنواره  در 3 بخش  شامل  بخش اصلی یا رقابتی با موسیقی ردیف و دستگاهی، موسیقی پاپ٬  موسیقی نواحی و مقامی٬ سرود و گروه کر٬ بخش ویژه مدافعان حرم  با  موسیقی  ردیف و دستگاهی٬ موسیقی پاپ٬ موسیقی نواحی و مقامی است که از ابتدای انقلاب اسلامی تا پایان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود : ترنم بیداری با هدف ایجاد جریان مقاوم در تقابل با جبهه فرهنگی و تربیت و تقویت نیروهای هنرمند با قابلیت برتر٬ ترسیم فضای کاری هنری در عرصه جنگ نرم و حمایت از ایده‌ها واستعدادهای خلاق و تاثیرگذار در حوزه موسیقی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز