‍ کاظم زاده:

فرودگاه آبدانان یک اضطرار برای جنوب استان است

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۰:۳۹
کد خبر: ۴۷۴۴۴۳
فرودگاه آبدانان یک اضطرار برای جنوب استان است
نماینده مردم دهلران ،آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:فرودگاه آبدانان یک نیاز منطقه ای برای حوزه جنوبی استان است.

"به گزارش برنا -ایلام شادمهر کاظم زاده" نماینده مردم دهلران ،آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:هر چند فرودگاه آبدانان ممکن است توجیهه اقتصادی نداشته باشد اما یک نیاز منطقه ای برای حوزه جنوبی استان ایلام است.

وی افزود:احمدی نماینده قبلی استان تلاشهای خوبی برای بهر ه برداری و افتتاح این فرودگاه انجام داده است اما هنوز مخالفت های وجود دارد.

نماینده مردم دهلران ،آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:با وجود موافقت شرکت فرودگاهی کشور ،ارتش و وزرات راه برای استفاده از این فرودگاه  ولی سازمان هواپیمایی کشور مخالف استفاده از این فرودگاه است.

کاظم زاده گفت: سازمان هواپیمایی کشور در چندین مرحله مخالفت خود را به دلیل وضیعت توپو گرافی فرودگاه آبدانان بیان کرده است.

نماینده حوزه جنوبی استان با بیان اینکه در حال پیگیری رفع این مشکل هستم تاکید داشت:فرودگاه آبدانان یک اضطرار برای جنوب استان است که علاوه بر مفید بودن برای شهرستان آبدانان برای شهرستانهای دهلران،دره شهر و بدره  نیز بسیار مثمر ثمر می باشد.

وی در پایان تصریح کرد:مهمترین مشکل شهرستان آبدانان بحث حمل ونقل هوایی و راه های زمینی است که با بهره برداری از فرودگاه آبدانان تا حدودی مشکلات این شهرستان و شهرستانهای مجاور رفع می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز