با تصمیم هیات مدیره؛

مرتضی ململی مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۷:۳۲
کد خبر: ۴۷۵۶۱۶
مرتضی ململی مدیرعامل باشگاه کاسپین قزوین شد
با نظر مساعد هیات مدیره باشگاه کاسپین و شهرداران استان قزوین؛ دکتر مرتضی ململی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، با پایان دوره مدیریت علی صفری به عنوان مدیرعامل باشگاه کاسپین و با رای اعضای هیات مدیره و شهرداران استان به عنوان متولیان این باشگاه دکتر مرتضی ململی ضمن قرار گرفتن در مسند مدیرعاملی باشگاه کاسپین رسما فعالیت خود را در این باشگاه آغاز کرد.

دکتر ململی دارای دکترای حقوق بوده و سابقه 14سال مدیریت در شهرداری های استان، نایب رییسی هیات فوتبال استان، عضویت در هیات رییسه فدراسیون هندبال، عضویت در هیات رییسه سپک تاکرای کشور و عضویت در هیات مدیره باشگاه کاسپین را در کارنامه خود دارد.

کاسپین، باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری های استان قزوین است که فعالیت خود را از شهریورماه سال91 با درخواست استاندار وقت از شهرداران استان با تیم داری در رشته فوتبال و حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور آغاز کرده است.

گفتنی است تیم فوتبال کاسپین قزوین در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور داشته و در حال حاضر با کسب یک پیروزی، سه تساوی و سه شکست با 6امتیاز در رتبه یازدهم جدول این لیگ قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز